Следвайте ни

Пловдив 2019 брои 250 000 лв. за статии и снимки с дрон

Искаме да привлечем гости от България, мотивира новата обществена поръчка Кирил Велчев

Шеста обществена поръчка от началото на годината обяви на сайта си фондация "Пловдив 2019". Тя е за медийно отразяване на инициативата Европейска столица на културата и е на стойност 250 хиляди лева без ДДС. Оферти се очакват до 26 юни, а срокът на договора е 12 месеца, което означава, че спечелилият ще лъска имиджа на фондацията дълго време след края на ЕСК.   

 


Новата поръчка е за публикуването в "национални и регионални вестници и интернет медии на информационни материали и други комуникационни формати”. Всички те са свързани със събитията на фондацията.

 


Защо поръчката се обявява по никое време? 


Според директора на фондация Пловдив 2019 Кирил Велчев подготовката за нея е била трудна и дълга. Забавяне обаче нямало. „Сега е разгарът на сезона за Европейска столица на културата и това е времето да разширим медийното си отразяване. Искаме нашите събития да достигнат до максимален брой хора. Тази поръчка цели да привлече повече гости от България в Пловдив”, подчерта Велчев.

 


Според обявените условия в поръчката парите отиват за ПР публикации, фотозаснемане и отразяване на събитията с дрон. Част от средствата ще бъдат отделени за целеви интервюта, съставяне на фотогалерии и анонси в национални и регионални вестници. Интересното е, че всичко това трябва да бъде изпълнено от една фирма. Според фондацията наличието на няколко участници не гарантира единен подход към целта. От Пловдив 2019 обявяват, че трябва да се изгради единна творческа линия, която да се обвърже ефективно с програмата на ЕСК. 

 


Любопитен акцент в новата обществена поръчка е липсата на изисквания за технически и професионални възможности на участниците. Няма такова и за икономическото и финансово състояние на подалите оферти. Всеки от кандидатстващите трябва да внесе само 1% от стойността на поръчката като гаранция за нейното неизпълнение. 

 


Колко платихме досега


От началото на годината досега фондация Пловдив 2019 е обявила други пет обществени поръчки на обща стойност 482 000 лева без ДДС. Те бяха за рекламно-информационни материали, хотелско настаняване, реклама на годишните награди на БГ радио, както и за участие на събитието ФАРА. Бяха платени и 30 000 лева за мониторинг и оценка на въздействието на инициативата Европейска столица на културата. 

Росен Саръмов

Репортер - екип "общество"

Росен Саръмов е випускник на Английската гимназия в Пловдив. Завършил е МИО и има магистратура по Външна търговия. Владее отлично английски и руски език.   Още

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?