Плащаме онлайн наеми и глоби за паркиране

До няколко дни предстои да бъдат пуснати електронните услуги, които дават възможност за заплащане по електронен път чрез 8 виртуални ПОС терминала на наказателни постановления, глоби с фиш, уведомления за неправилно паркиране, таксите и цените на услугите по гражданско състояние, стопанските дейности и устройство на територията. Това съобщи секретарят на Община Пловдив Ангелина Топчиева при представянето на отчета за една година управленски мандат на ресор „Административно обслужване“. Остава само да се извърши сертифицирането от страна на организацията за разплащания с използване на карти БОРИКА. Тези услуги ще бъдат видими на сайта на Общината. Досега заплащането се случваше по районните кметства, в сградата на Общината или чрез банков превод и се налагаше да се чака. Издължаването по електронен път ще спести доста време и нерви на санкционираните. 

От началото на година, по настояване на кмета Здравко Димитров, е форсирана работата по предоставяне на електронните услуги. Топчиева подчерта, че изцяло е създадена възможност за заплащане на местните данъци по електронен път (чрез виртуален ПОС терминал). Гражданите могат да получат и обобщена информация за своето финансово състояние от регистрите, поддържани от общината. По същия начин се издават и удостоверенията за наличието или липсата на задължения към общината, посочи тя. 

Чрез интернет страницата Plovdiv.bg се поддържат и публичните регистри, даващи информация за дейността на администрацията като регистрите на договорите и разрешенията по наемните и приравнени отношения, на разпоредителните сделки, на даренията, на общинската собственост, на подробните устройствени планове, на разрешенията за строеж, на въведените в експлоатация строежи. По този начин отпада необходимостта за подаване на заявления за достъп до обществена информация.
Сред новите неща, които Община Пловдив въведе през настоящата година за по-добра връзка с гражданите, са: контактният център, изграден на базата на единен телефонен номер 0800 112 32 за връзка и предоставяне на информация от структурите на общината на гражданите и порталът eGov box – благодарение на който служителите могат да работят онлайн и дистанционно.

 „Община Пловдив има постоянна връзка с гражданите и бизнеса с цел едно по-добро управление. Администрацията е стабилна, компетентна и открита“, заключи секретарят Ангелина Топчиева.

 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?