Обслужването на едно гише стана "на един телефон"

Общината си запази сантименталния номер *3232

Попитали сто души през 2017 година „Доволни ли сте от обслужването в Община Пловдив?” и 75 от тях отговорили утвърдително. Попитали сто ​души през 2018 година същото и 50 от тях отговорили положително. Така най-общо звучат годишните доклади на местната администрация за удовлетвореността на клиентите им.  Обследването не е самоволно, вменено е на общините по Наредбата за административно обслужване. В анкетни карти се задават четири стандартни въпроса, единият от които е горепосоченият, а другите касаят срокове и спазването им. След обобщението става ясно, че общата удовлетвореност и през двете години е била 75%. Ако пловдивчани много искат да кажат на чиновниците нещо, могат да напишат сигнал и да го пуснат в кутията в сградата на Общината, в партийния дом или в дирекция „Местни данъци и такси” на ул. „Радецки”. Веднъж месечно специална комисия се събира и ги обсъжда. Единственото неудобство е, че жалбите не трябва да са анонимни.

От миналата година Община Пловдив въведе и т.нар one smart star number, който служи като гара-разпределителна. Вместо гражданите да се лутат в сайта на общината и да търсят телефона на съответната дирекция, мелодичен женски глас ги напътства. Номерът е символичен - *3232, също като кода на Пловдив 032. Такива кратки номера със звезда имат големите компании като СиБанк, "Ауди", магазини "Зора", та дори и предаването „Господари на ефира”. Добрата новина е, че краткият номер се избира и от стационарни, и от мобилни телефони и се тарифира без оскъпяване. Ако имате безплатни минути, то обаждането минава към тях.  И това е немалка крачка в по-близкото общуване и обслужване на граждани. 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
0 коментара

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?