Следвайте ни

НОИ издава по 80 пик кода на ден за електронните услуги

viber icon

Заради извънредното положение и указанията за самоизолация чувствително се е повишил броят на хората, които използват електронните услуги на ТП на НОИ, съобщи шефката на ведомството Розалия Джинева.  Ежедневно служителите издават пик код за достъп на 60-80 човека. Има и такива, които са имали в миналото, но не го пазят, и сега искат повторно достъп.

Чрез електронен подпис или персонален идентификационен код гражданите могат да ползват от разстояние голям брой услуги – например да се регистрират, че са останали без работа и искат обезщетение, да декларират промяна в обстоятелствата, да си правят справки по болнични, дори да подадат жалба.

Обслужването на гишетата става сравнително бързо, без да има физически контакт продължително време, увери Розалия Джинева.

В ТП на НОИ всички са на работа и няма извънредна организация служителите да отмятат задачи от къщи. Насърчили сме колеги, които имат телкови решения и пенсия и попадат в рискова група, да ползват отпуск, обясни още Розалия Джинева.

Служителите сами правят периодично дезинфекция на работните места, разполагат с маски и дезинфектанти.

Пропускателният режим също е според указанията  - да не се допуска скупчване на хора. Това обаче накара мнозина да чакат ред под дъжда.

Снимки на Наташа Манева

Елица Кандева

Елица Кандева

Журналист - екип "Общество"

Елица Кандева е завършила журналистика в СУ „Св. Климент Охридски”. Има 16 г. стаж във в. „24 часа”. Работи като репортер-редактор в екип „Общество”.   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (1)

Христо Христов

24.03.2020 | 17:54

Уж са на работа,а болничните ми още не са преведени.И нито заплата нито болнични за миналия месец..... Какво да правим...

Отговори
0 0

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?