Следвайте ни

Нечуван куриоз в Пловдив: Пътничка стана кондуктор, къса билети СНИМКИ

viber icon

Страхотен куриозен случай в градския транспорт в Пловдив. Пътничка в автобус по една от линиите в града е таксувала цял ден, тъй като кондукторът не се явил на работа. 

За преживяването си разказа пред „Марица“ самата доброволка, която се превърнала в кондуктор за един ден. 

Случката се разиграла последната неделя по линия 6 на градския транспорт. Пътничката станала рано и потеглила по задачи. Качила се на въпросния автобус и установила, че няма кондуктор, който да проверява  картите за пътуване и да дава билетчета. 

В такива ситуации се практикува безкондукторно таксуване, но и това не било факт. 

Шофьорът споделил на пътничката, че сутринта се обадил на кондуктора на смяна, който му заявил, че не иска да работи с него и че няма да се яви на работа. Така рейсаджията останал сам. Оказало се, че няма и билети, които да продава. 

Така трябвало да вози гратис през целия ден и да не отчете нито стотинка приход. 

В този момент, обаче, пътничката решила да помогне. Тъй като пътувала често, тя познавала много от кондукторите и водачите на градските рейсове.

„Обадих се на моя близка приятелка, която е кондуктор, и я помолих да предостави билети. Тя се съгласи да помогне и ми даде. Тъй като няма кой и с позволението на шофьора, таксувах през целия неделен ден“, споделя доброволката. 

Тя пожела да остане анонимна, но се е огорчила от отношението на кондуктора, който трябвало да е на нейно място. 

„Как е възможно да не се явиш на работа, тъй като не искаш да работиш с даден човек и не ти харесвало да си с него? Ами ако вие кажете така, няма ли да има последствия? Няма ли да ви уволнят? Това е показателно, че безкондукторното таксуване е наложително и час по-скоро трябва системата да заработи без тях“, коментира кондукторката за един ден.

„Марица“ потърси за коментар собственикът на „Хеброс бус“ Веселин Дошков, чиито автобуси обслужват линия 6 от градския транспорт. Той реагира с усмивка на куриозния случай. 

„Тази жена трябва да бъде възнаградена. Благодаря ѝ за отношението. Щастлив съм, че има такива пътници, които при проблем гледат да помогнат и да направят нещо, а не да вдигат скандали“, посочи той. 

Дошков допълни, че шофьорите на рейсове имат задължението да са снабдени с билети именно за реакция при такива ситуации - за да може да таксуват, ако закъснее или не се яви кондуктор и им се наложи. 

 

Тони Михайлов

Тони Михайлов

Репортер

Тони Михайлов е завършил магистратура „Журналистика, реклама, PR“ в ПУ „Паисий Хилендарски“. Бил е репортер и водещ на дневни блокове в Информационна агенция и радиоверига "Фокус".   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (1)

Ъаран

Ъаран

07.10.2020 | 19:31

И аз искам да съм премиер, ама он си ходи на работа, как да го заместя?А тая не е помогнала, навредила в могат да я съдят

Отговори
3 5

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?