71

Най-после: Отнеха линия №37 от Дошков, нов превозвач я поема

 

„Меритранс 2017“ ЕООД поема  градската линия №37 , съобщиха от ОП „Организация и контрол на транспорта“.

Фирмата се управлява от Петко Ангелов, който е собственик и на "Автобусни превози Пловдив". По градските маршрути фирмите му обслужват 14 линии, а наскоро Община Пловдив възложи на Петко Ангелов и маршрута Пловдив - София. 

На снимката: Петко Ангелов

 

"Разписанието по линия № 37 ще изпълняваме на 100 процента. Имаме достатъчно автобуси, като по този маршрут ще вървят автобусите Мерцедес и МАН, с висок екологичен клас.  Намерението ни е да разширим услугата и да подобрим качеството на обслужването", каза за "Марица" превозвачът. 

Според утвърденото разписание по линия №37 трябва да се движат 7 автобуса.  Досега обаче курсовете не се изпълняваха и по целия маршрут от район "Южен" през центъра до кв. "Христо Смирненски" бяха оставени по два рейса.

Досега маршрутът на автобус 37  беше възложен на  „Хеброс бус“ АД, съобразно договор № 18ДГ126, подписан на 28.02.2018 г., за превоз на пътници по основни автобусни линии от утвърдената транспортна схема на Община Пловдив, както "Марица" писа. 

Предмет на договора е извършване на обществената услуга по линии с № № 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222. След констатирано неизпълнение на договорните клаузи за седем от градските линии, сред които и данни за значителни неизпълнения на плановия пробег, в началото на юли Община Пловдив даде срок на превозвачите, да коригират нарушенията при извършването на обществена услуга. 

Тези дни от Община Пловдив съобщиха, че прекратяват един от договорите с консорциум, сключен през 2016 г. В него обаче вече не участва "Хеброс бус", от която фирма заради неизпълнение бяха в последните години са отнети четири други линии, но има три по договор от 2018 г. 

От Община Пловдив обясниха, че една от фирмите отстрани нередностите по четири основни автобусни линии, пусна в експлоатация работещи климатици и значително повиши изпълнението на курсовете, като достигна нива от над 85 % от плановия пробег. 

За да не бъде прекратен договорът от 2018 г. с транспортните фирми, голяма част от които изпълняват стриктно задълженията си, бе подписано споразумение помежду им. Шефът на "Хеброс бус" най-после се е съгласил да отстъпи линията на другите партньори в консорциума. В него те се договориха от 01. 09. 2024 г. „Меритранс 2017“ ЕООД да поеме линия № 37 на „Хеброс бус“ АД. Засега продължава да държи линиите № 29 и 99.

Предстои Община Пловдив да издаде заповед за одобряване на предложението и възлагането на задълженията за извършване на обществената услуга. От ръководството на градската администрация са категорични, че ще продължат стриктния контрол на транспортните фирми и при констатирани нарушения, няма да се поколебаят да предприемат последващи действия.

Оцени новината

Оцени новината
1/5 от 1 оценки
1/5 от 1 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
11 коментара
Боко тиквата

Боко тиквата

20.08.2024 | 16:17

Абе пловдивските селяни не ви трябва транспорт. По-важно е да ми пълните чекмеджето. И без това цяло Столипиново гласува за мен за по 50 лева. Не ме вълнувате и няма да имате транспорт докато аз и Пеевски държим властта. ;)

Отговори
1 0
Истината е самата истина

Истината е самата истина

14.08.2024 | 20:53

Савина Петкова много добре знае истината за градски транспорт и за целия градския транспорт в град Пловдив Какво се случи преди години нека да я каже самата истина а не сега да се плюят един на друг да го хвалят Петко че изпълнявал курсовете това е пълна глупост където го пишете защото не чакате автобуси затова са все пак десета линия 93-та линия 36-та линия която вече я чакаме по 40-50 минути Чолаков и той взема ли не ти от Хеброс бус е ги унищожи отначало беше добре както съм го казвал впоследствие всичко става зле докато вземе линии даден превозвач по 10-та 93-та линия по договор 12-метрови автобуси а те напускаха щъркели е какъв договор спазва Петко защо пишете глупости

Отговори
2 0
Верно бе!

Верно бе!

14.08.2024 | 17:00

Пък днеска една баба на чЧетвъртък Пазара каза, че чула, че Петко Ангелов, пущал по линиите лека кола с GPS и тези в ОП ОКТ отчитали, че минава автобуса по линията! За това има изпълнение на 100% и го хвалят от Общината! Накрая на месеца субсидиите и компенсациите за тези линии се раздават на кмета, зам, кмета,директора на ОП и всички са доволни само хората не!

Отговори
5 0
Не може да бъде!

Не може да бъде!

14.08.2024 | 16:08

Е то това никак не е за хвалба - една по една ги цедят линиите на Хеброс, а отдавна трябваше да са взети всичките от него, както и тези на Чолаков и Петко, където изпълнението на разписанията не се спазва изобщо. Като почнем това са при Чолаков: 15, 17, 21, 113 и сега 27 също стана с неспазено разписание. Само по 7 спазва Чолаков защото я взе скоро и по 18 по някаква причина спазва разписанието. При Петко: 4, 9, 16, 25, 26, 44, 116 и още има, които не спазват разписание или минават напряко, или не спират по спирки. А по тези дето спазват разписанието като 1, 12 и 66 - там пък често шофьорите се държат като някакви аборигени хванати от гората. Та защо общината хвали Петко?! Той не може с кадрите си да се справи. Даже за да сме съвсем точни -има много автобуси без ГПС система и затова не се изписват на информационните табла и по този начин са невидими за общината и няма как да се следи редовността на разпис игра. Въобще Пловдив е в каменната ера по изостаналост но на челно място по корупция.

Отговори
7 0
Реалист

Реалист

14.08.2024 | 14:50

Славейчето Петкова е много добре запозната с положението на градския транспорт на времето нали като се продаваше общинското дружество тя беше в агенцията по приватизация тогава друг искаше да го купува в лицето на Тошков но обаче така изиграха играта че Тошко да се откаже и набутаха Батаклиев и после Батаклиев за всичко виновно ако беше дошков пак ли той щеше да бъде виновен за много неща както сега обвиняват Батаклиев

Отговори
4 1
Реалист

Реалист

14.08.2024 | 14:48

Друго да кажа тази фирма е токана с щъркели както гледате мери транс което ръководител е Недялко Славов там е ужас развалиха тези линии които ги вземаха от евро са говоря за десятка 93 93 като беше при дошков бяха шест коли а сега са три намалиха ги точно заради Петко да не говорим 46 се чака по 40 минути защото е в този гараж при Недялко мери транс се ръководи от Недялко и хич не и пука какво се случва пловдивчани да чакат не знам какво толкова тази пловдивска община обира и е опънала чадър на Петко

Отговори
5 1
Реалист

Реалист

14.08.2024 | 14:43

Е как няма да се изпълнява на 100% като се разбере Петко съобщенията да намалят разписанието за да вдигнат процента

Отговори
2 1
Тъпаците!

Тъпаците!

14.08.2024 | 13:38

Така и заради този Дебелак от снимката унищожиха Градски Транспорт и тролеите! Тогава този Дошков, застана на негова страна и изгониха Батаклиев! Сега му се връща тъпкано! Общината пък прави грешка като го назначава за монополист! Без конкуренция в града този ще избира следващия кмет ако не правят каквото каже! Очаквайте, двойно увеличение на билети и карти и субсидии и компенсации! Този има и друг бизнес и не е скъсан като другите! Така тази Община вече ще се командва дистанционно и калинките ще изпълняват! Пълни мишки! .

Отговори
8 2
Промяна

Промяна

14.08.2024 | 12:31

Каквото и да се прави,докато градския транспорт на Пловдив не стане общински,само ще се прелива от пусто в празно. Нека общинарите и кмета застанат на мръсните спирки и да чакат по 40 минути рейс 27 и 7. Всички превозвачи бутат рушвети и ще продължат да тормозят пловдивчани.

Отговори
16 1
Казах!

Казах!

14.08.2024 | 14:12

Градския транспорт, ще стане. Общински, ама друг път! Както докараха електробусите, направиха електронно таксуване за което веднъж дадоха 20милиона и сега за същото още 17милиона, така ще оправят транспорта, на кукуво лято! И като стане Общински какво!? Ми нали град. транспорт беше общински и го фалираха за да замацат следите от кражбите! Ми нали Гърневски купи 40автобуса на тройна цена за 17милиона лева а струваха само 5милиона! Тази мантра, че като транспорта е общински и ще се реши проблема е фалшива! До като в тази община има корупция и всичко се дели с кмета и заместниците му, само ще лъжат хората и нищо няма да се случва! За това да влизат прокурорите и да започнат арестите! От Менда, Мамин, Зико, Мико и стигнат до края за да изрежат този гноясъл Гербераски, крадлив тумор!

Отговори
7 1
Aaa

Aaa

14.08.2024 | 12:19

Само дето по линията Пловдив-София Меритранс на бай ти Петко не прави курсове , а се правят от най-счупените автобуси на Дрита. За капак не и всички курсове от разписанието.

Отговори
16 2

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?