2374
Следвайте ни

Мрежата ли се срина, или Виваком праща абонатите си за зелен хайвер

viber icon

"Абонат съм на Виваком и от няколко часа нямам интернет и телевизия. Опитвам се да проверя дали проблемът е само при мен, или мрежата се е сринала, но от Виваком ме пращат за зелен хайвер. За да разбера, ще трябва да обикалям по съседите."

Това разказа преди минути читателят на "Марица" Николай Петков, който живее на ул. "Богомил" в широкия център на Пловдив. 

От половин час мъжът опитва да се свърже с доставчика си на обявения национален телефон за повреди и технически проблеми. Автоматичният отговор обаче гласял, че линията е претоварена или номерът е недостъпен, което кара Николай да смята, че и други абонати са без интернет и телевизия и звънят за обяснение. 


"Уж има конкуренция, а от големите оператори продължават да се държат като монополисти. Събират си сметките и дори едно "извинявайте" не казват, когато абонатите им остават без услуга, за която иначе чинно си плащат", коментира читателят на "Марица".   

Още от категорията

Виж всички

Коментари (19)

Виторио

Виторио

22.09.2021 | 11:04

Нито "А1 "стават,нито "Виваком ",нито "Теленор ".При всички постоянно има проблеми.

Отговори
2 0
Цветанов

Цветанов

22.09.2021 | 10:34

Виваком са гола водица.То и другите оператори не падат по долу.На кого да се оплачеш...На Арменския поп?На маймуни ни правят...

Отговори
6 0
Цветан

Цветан

21.09.2021 | 11:49

Много проблеми с този Виваком, постоянно ми изчезва интернета и телевизията. Вече се обаждам 5 ти път за близо 1 година.

Отговори
20 0
За оплаквания -

За оплаквания -

21.09.2021 | 09:11

ВТБ КАПИТАЛ АД ВТБ КАПИТАЛ АД Адрес: град София, ул. Княз Александър I №4 Тел.: 02/805 2885; Факс: 02/805 2881; Web site: www.vtbcapital.ru

Отговори
7 0
Icmen

Icmen

21.09.2021 | 09:06

Докато бях на N3 нямаше проблеми. Бързи и коректни. При авария идвах веднага. Но от два месеца съм , на Виваком. Качеството е средно за сметка на EON . Но снощния срив за два часа ме остави неприятно изненадан . Да не можеш да се свържеш с кол центъра за информация.

Отговори
23 0
Бат Пеш

Бат Пеш

21.09.2021 | 09:03

Имам проблем с интернета и разговорите. Всеки месец плащам по 70 лева. Обадих се за съдействие и познайте.... НИЩООО.

Отговори
22 0
Отец Агоп Нигохосян

Отец Агоп Нигохосян

21.09.2021 | 07:53

Съветвам изнервените клиенти да се обръщат директно към Кораба майка - ВТБ...

Отговори
15 1
Аз бях

Аз бях

21.09.2021 | 07:32

техен абонат ......... . Но смених оператора и проблеми няма .

Отговори
13 1
Βиво Κабеларски.

Βиво Κабеларски.

20.09.2021 | 23:28

Аз пък съм на DC и от две години няма никакви проблеми.

Отговори
14 4
Петко

Петко

20.09.2021 | 22:39

Обърнете се към КЗП обяснете проблема, Виваком са монополист!Сезирайте и регулаторът по съобщенията!След тези две държавни институции съдете ги имате основание и нарушение в договора!

Отговори
31 3

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?