4020

"Марица" на 33 : Стартирахме кампании за успешен бизнес и за зелен и чист град

Силата на „Марица”  е в това, че е организатор на важни за обществото инициативи още от първите години на създаването си. Така издателите продължават традицията, въведена от възрожденеца издател Христо Г. Данов,  един от най-безкористните кметове на Пловдив, отказал се от заплатата си в размер на 6000 лева.      

„Марица” е сред  инициаторите и активните поддръжници в осъществяването на проекта "Икономическа зона Пловдив", който превръща региона в привлекателен център за родни и чуждестранни инвеститори.  

Бизнес тематиката винаги е била приоритет в публикациите на изданието, подплатена и с обществени  инициативи. Съвместно с НАП „Марица” организира престижния конкурс "Данъкоплатец на годината".

В зората на демокрацията е в основата и на авторитетните конкурси „Бизнесмен на годината” и „Мениджър на годината”, които класират най-изявените български предприемачи. 

Вече 21 години вестник "Марица" провежда конкурса "Фермер на Тракия", който е запазена марка на медията. През годините сме отличили и наградили десетки успешни земеделски производители в секторите "Растениевъдство" и "Животновъдство", от областите Пловдив, Пазарджик и Хасково.

Вестникът инициира популярната рубрика "Кварталът", в която изданието посредничи за директна връзка на хората с властта за решаване на конкретни проблеми, мнения, съвети. 

 В опит да  помогне за подобряване на перманентно болния градски проблем естетизиране на междублоковите пространства, „Марица” инициира екоконкурса  „Най-добра градинка”. На най-грижливите стопани на цветни лехи край блока бяха връчвани подходящи награди.       

За трета поредна година вестник "Марица" и рекламна агенция "Хермес медиа" организират екокампания, която тази година е под надслов "Мисия Зелено бъдеще‘‘. 

Фотоизложба от 20 пана на входа на Цар-Симеоновата градина, открита на 23 май, представя добрите практики на бизнеса, който инвестира в кръгова икономика, енергоспестяващи технологии, енергийна ефективност, отговорно събиране и рециклиране на отпадъците.  

В последните години вестникът пък подпомогна финансово местни млади спортни надежди в леката атлетика и гимнастиката.   

През 2016 г.  „Марица” се включи активно със серия остри публикации в спасяването на метеорологичната станция на връх Мусала  от затваряне, каквито намерения имаше част от ръководството на Националния институт по метеорология и хидрология към БАН. Най-високият връх на Балканите  има символно значение за вестника, тъй като в подножието му извира река Марица.

Две плочи под пирамидата на върха, на 2925 метра, доказват връзката на вестника с върха - едната е за 10-ия, другата - за 30-ия рожден ден на пловдивското издание.  

Родните планини обаче са тесни за размаха на медията ни. Два рождени дни на вестника негов екип е празнувал при древногръцките богове на Митикас, най-високата точка на легендарната планина Олимп. Тази година, по случай навършването на Христова възраст - знаковите  33, вестникари отново ще развеят флага на "Марица" на божествения връх, ще се окичат с титлата "олимпийци" за трети път. 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
1 коментар
Дано

Дано

03.06.2024 | 10:50

Всички да пукнете!Амин!

Отговори
1 0

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?