Следвайте ни

Къде да си купим български продукти в Пловдив

„Триумф“ имаше предимството на ключовото разположение на магазините си, с които на практика покриваше целия град. Другото предимство на веригата бе, че зареждаше стоки предимно от български производители. Именно на здравата връзка на марката с Пловдив политиката за предлагане предимно на родни стоки се дължеше и успехът на "Триумф".

Това обаче ще се промени с идването на новия собственик от „Т Маркет“. Освен ребрандирането на всички търговски обекти концепцията на самите магазини ще последва линията на латвийската верига. Това неминуемо ще даде отражение не само върху целия сектор с продажби на дребно на хранителни стоки, но и върху редица производители от страната и региона.

"Триумф" е един от най-големите клиенти на десетки фабрики, фермери и семейни предприятия, като редица малки и средни бизнеси работят почти изцяло с веригата на семейство Кесови. Все още няма яснота дали новият собственик на обектите ще продължи да работи със съществуващата мрежа от доставчици.

А клиентът, който държи да подкрепя българското, ще трябва да залага на пазарите на производители и кварталните бакалии, които обаче напоследък също са изчезващ вид.

Станимир Кронев

Редактор

Станимир Кронев е завършил журналистика в СУ и финанси в ПУ. Участва в създаването на редица културни и развлекателни събития в Пловдив. Публикува в американски издания.   Още

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?