Следвайте ни

"Каменица" със специална изложба в Пловдив

viber icon

"Каменица" откри специална изложба в Пловдив по случай отбелязването на своя 140-годишен юбилей. Тя е част от разпознаваемата и традиционна кампания с разнообразни и важни за града теми, организирана от "Хермес Медия".

Събитието се състоя на мястото на изложбата в градската градина в центъра на Пловдив, а негови домакини бяха Владан Матич, изпълнителен директор на „Каменица“ АД, и представители на "Хермес Медия". Сред официалните гости на откриването бяха Анести Тимчев - зам.-кмет „Екология и здравеопазване“ в Община Пловдив, Александър Държиков - председател на Общински съвет Пловдив, и Иван Чалъков - бивш служител на пивоварната в Пловдив, който е и един от хората на "Каменица" в изложбата.

 

„Пловдив е не само един от най-древните градове в Европа, но също така и родното място на "Каменица", мястото, където съвременната пивоварна индустрия започва тепърва да се развива в страната през 1881 г.

С тази изложба искаме да покажем специалната връзка на "Каменица" с родния й град и как тя е била част от живота ни и социалния живот на Пловдив от 1881 г. до наши дни. Посвещаваме тази изложба на всички хора - на основателите и предшествениците ни, на служителите, на партньорите ни и всички пловдивчани, които сте и продължавате да бъдете част от историята на "Каменица“, сподели Владан Матич - изпълнителен директор на „Каменица“ АД.

2021-ва е специална за "Каменица" заради големия повод. Ето защо и комуникацията на марката тази година е под наслов „Всяка глътка има история“. Той отразява не само всички ключови, обикновени и необикновени  събития от историята на "Каменица", но и всички онези големи моменти и малки истории от нашия живот, които сме преживели и споделили с приятели.

По случай годишнината си "Каменица" промени и дизайна на своите етикети. „С новата визия на "Каменица" оставаме верни на корените си  - там, откъдето всичко започва и чието наследство днес живее чрез "Каменица".

 

Неподправената емоция, настроение, традиции на родния Пловдив бяха нашето вдъхновение при създаването на новата визия на марката и точно тази топлина и неподправеност ни доближават още повече до потребителите ни“, коментира Юлиана Борисова - директор „Маркетинг“ в „Каменица“ АД. По този начин марката засвидетелства признание и почит към родния си град Пловдив и показва силната връзка между двете, градена почти век и половина.

В тази така важна за "Каменица" година тя обръща специален поглед към родния си град Пловдив с две социални кампании. "Каменица" даде възможност на всички фенове в Пловдив и региона, докато се наслаждават на любимата си бира, да подкрепят любимия си отбор и с това да допринесат за развитието и бъдещето на футбола в Пловдив. Освен това, в партньорство с Българския червен кръст - Пловдив, "Пивоварница Каменица" приготвя и доставя 1881 ястия до нуждаещи се хора и семейства в град Пловдив.

Символиката на числото 1881 идва от годината на създаване на "Каменица", а социалната инициатива е и своеобразно продължение на благородната кауза „Топла кухня“, която "Пивоварница Каменица" реализира през 2020 г. по време на най-трудните месеци за обществото в пандемията.

„Пловдив заема ключово място в историята на пивоварството в страната и тази на "Каменица" като пионер в пивоварната промишленост. Ето защо и "Каменица" винаги ще продължи да бъде активна част от социалния и културния живот на града“, отбеляза по време на откриването Радостина Хаджийска - директор „Правни и корпоративни въпроси“ в „Каменица“ АД.

Първата глътка е за големия юбилей на първата българска бира. Останалите са за споделените истории заедно! Наздраве за следващите 140 години "Каменица"!

Още от категорията

Виж всички

Коментари (1)

4000

4000

17.06.2021 | 08:56

Марката Каменица вече не е пловдивска. Тя престана да бъде такава след бутането на завода от империалиста Тотев, който накара пивоварната да се премести в Хасково, за да може да купи терена и да строи хотели, бизнес центрове и болкове там.

Отговори
1 0

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?