Следвайте ни

Градските рейсове в Пловдив с италианска визия

viber icon

Възможностите за уеднаквяване на визията на автобусите на градския транспорт в Пловдив обсъдиха по време на среща кметът Здравко Димитров и заместник-кметът Тодор Чонов с представители на водещата италианската фирма за индустриален дизайн – „Бертони“.

„Пловдив е прекрасен град, който предоставя много добри възможности за развитие на бизнеса и инвестиции и доказателство за това е Тракия икономическа зона и все по-големият брой фирми, които строят своите заводи там“, заяви по време на разговорите Здравко Димитров по повод на факта, че италианската фирма смята да отвори офис в града под тепетата.

„Желанието ни е да направим градския транспорт предпочитан начин за придвижване, като надградим и допълним реализирания вече транспортен проект“, сподели Тодор Чонов.

Той обясни състоянието на автобусния превоз в Пловдив, като подчерта наличието на над 54 километра велоалеи, които са едни от най-добрите в страната.

Гостите от италианската фирма заявиха своето желание за партньорство с Община Пловдив за подобряване градската визия, като споделиха някои от иновативните проекти, които са реализирали в Торино, Генуа, Рим, Неапол, Хонолулу, Тайпе, Цюрих.

Те представиха своите визии за споделени градски зони за пешеходци, автомобили и велосипедисти, като пейки със слънчево захранване с възможности за поставяне на реклама и информация или такива, на които велосипедистите могат да поставят спокойно колелото си в парка, докато си почиват.

„Идеята за създаване на единна концепция и визия за това как да изглеждат автобусите отвън, като да бъдат с съответните отличителни знаци и цветове е много добра и ще я обсъдим, за да видим как можем да я реализираме, така че да подобрим изгледа на градския транспорт“, посочи още кметът Здравко Димитров. 

Предстои да се организира среща с главния архитект, на която да бъдат обсъдени залегналите в Община устройствен план идеи за споделени зони, каквато например е улица „Младежка“ в район „Централен“.

Росен Саръмов

Росен Саръмов

Репортер-редактор - екип "Общество"

Росен Саръмов е випускник на Английската гимназия в Пловдив. Завършил е МИО и има магистратура по Външна търговия. Владее отлично английски и руски език.   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (5)

`Пловдивчанин

`Пловдивчанин

30.07.2020 | 21:59

Автобусите и сега имат близка визия - тази от Транспортния проект. Брандирането зависи от марката и модела на автобуса. Премахването на сегашното фолио ще повреди боята и ще останат кръпки. Интересно дали превозвачите ще искат им се плаща за тази реклама. Все пак автобусите са частни, а не общински.

Отговори
1 1
разпределиха линиите и пак същото

разпределиха линиите и пак същото

30.07.2020 | 19:46

Тия хора нормални ли са? Сутрин и вечер се блъскаме по 100 човека в т.н. "щъркели", част от пътниците, както и част от кондукторите и шофьорите не носят маски, те за визия говорят! Освен това, голяма част от шофьорите отварят само една врата, за да не минават пътниците покрай тях! А автобусите са преградени с въженце. Пълна епидемична трагедия...Къде е кметът да се повози в час пик.....

Отговори
3 0
Визионер

Визионер

30.07.2020 | 17:20

Да попитам за тази глупост ,пари ще ни дадат ли италианците или ние ще им плащаме! Много ми е интересно на щъркелите каква визия ще им дадат ще ги направим пеликани ли ?А на другите турските барутници на лебеди ли ще ги направим!Този дългия на снимката каква ще му бъде новата визия ,ще го направим на Арнолд Шварценегер ли?Не гледайте визията гледайте съдържанието!

Отговори
4 0
Всичко Мара втасала само не се оресала

Всичко Мара втасала само не се оресала

30.07.2020 | 17:09

Малий сега като му направят една визия като ги оеднаквят рейсовете и като тръгнат към селата да докарват селенията в града и няма да има правостоящи и няма да има пушеци от ауспусите и като няма да има задръствания и кондукторите няма да миришат на под и климатиците като заработят..... Ще станем номер едно! УЖАС!

Отговори
1 1
пининфарина

пининфарина

30.07.2020 | 16:50

Вместо евтини ПР акции и пари за визия, да вземе да откупи или каквото е нужно тролейбусната инфраструктура и поне едно смислено ОП ,,Градски електротранспорт", за да има право да се кандидатства по европейски програми по модел на другите български градове с ел. транспорт - за осъвременяване и разширяване на мрежата, както и за придобиване на нови тролеи.

Отговори
1 1

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?