Следвайте ни

Д-р Нелия Михайлова - най-добрият мениджър стоматолог

viber icon

Когато имаш хубава идея, пари винаги се намират. Това е максимата на д-р Нелия Михайлова, която стана носител на голямата награда на конкурса "Мениджър на дентална практика". Тя спечели приза в конкуренция с 18 участници в надпреварата, организирана от Международния панаир и Асоциацията на денталните дилъри. След като отговори на куп въпроси в анкетата и впечатли журито с визията на клиниката си, собственичката на медицински център "Изидент" грабна статуетка "Творецът, понесъл кръста на своята дарба".

"За нас, зъболекарите, беше трудно да се превърнем в мениджъри. Здравният мениджмънт всъщност е изкуството да пречупиш теорията през собствените си виждания, за да постигнеш набелязаната цел", казва д-р Михайлова. И връща лентата назад, когато през 1991-ва излиза на частна практика. Предприемач по дух, тя решила да отвори свой кабинет. Работела само докато дъщеря й е на училище, а в останалата част от деня поканила своя колежка да я замества. И така се започнало. Първоначално с три кабинета, и то при Жан-Виденовата зима, когато лихвите по кредитите били страшни, но се справила, докато със старта на здравната реформа не решила да създаде "Изидент". Всичко с кредити.

"За да постигнеш добри резултати е нужен добър екип. А при мен няма никакво текучество. Гордея се със средата и условията за работа, които съм създала за хората си", казва топмениджърката. Според нея не заплащането, а възможността за развитие била стимул за колегите <210>. Затова тя не жалела средства за нова техника и се стараела да осигури най-доброто за стоматолозите си. Михайлова стои начело на екип от 15 зъболекари, 10 медсестри и рентгенови лаборанти. Мечтата й била да открие такова лечебно заведение, в което пациентите да получават всякакъв вид помощ и да се чувстват специални. Пациентът идвал стресиран от болката и най-важното било да се спечели доверието му. Което помагало за лечението. След 25 години в професията най-голямата й радост е усмивката на пациента. Неслучайно клиниката прави т.нар. анализ на усмивката, която е в основата на духовното благополучие. Харесвате ли изгледа на усмивката си, има ли зъби с петна или такива със стари пломби са част от поредицата въпроси към пациента, преди да попадне в ръцете на д-р Михайлова и екипа й.

На въпрос има ли навик българинът да ходи редовно при стоматолога си и каква е устната му хигиена, тя казва, че не може и да мечтае за две посещения годишно. Родителите също не водели редовно децата си, които имали по четири безплатни манипулации на година по здравна каса. Затова хлапетата имали масово по 8-10 кариеса. Младите също били немарливи към зъбите си и пропускали профилактиката. Относно залитанията по естетичната стоматология, Михайлова казва, че тя не бива да е самоцел.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?