87% от пловдивчани доволни от работата и услугите на Общината

87% е удовлетвореността на гражданите от дейността и услугите, които предоставя Община Пловдив към момента. Това съобщи секретарят Ангелина Топчиева по време на годишния отчет от дейността на администрацията. Данните са на база аноними анкети, които гражданите попълват и които се отчитат всяка година. Комуникацията с гражданите се увеличава и те все повече използват платформите freecall и официалния имейл на Община Пловдив – [email protected].

Според данните, които посочи Ангелина Топчиева, броят на общинските служители остава непроменен в сравнение с 2019-а. В финансирани от държавата са  53 щатни бройки, а от общинския бюджет -  216 щатни бройки. 2224 е общият брой служители в общинските предприятия, които обхващат дейността на общината във всички направления – чистота, сметосъбиране, сигурност, транспорт.

„От началото на мандата са проведени 229 конкурса, така че конкурсното начало е факт. 900 лева е средна брутна работна заплата“, заяви секретарят на Община Пловдив и допълни, че увеличение на заплатите с 10% е направено в началото на годината, като това е първото такова от 2012 година.

Секретарят посочи, че ежемесечно се извършва мониторниг на входящи и изходящи преписки, заявления, молби, жалби и сигнали. През цялата 2019-та те са общо 23 311, а от началото на тази година до момента броят им е 17 905. 

Все повече хора ползват двата онлайн канала за връзка с Общината – през 2019 са 1899, а към днешна дата от началото на годината са общо 2152. 

Относно техническата обезпеченост на администрацията, Топчиева посочи, че е на сравнително добро ниво - постоянно се актуализира хардуера и софтуера, както и действащите информационни системи. „Без тези основни софтуери е почти невъзможна връзката межу администрацията и служителите, настанени в 9 административни сгради“, посочи секретарят и допълни, че са закупени нови софтуери за по-добра връзка с гражданите и за по-добра комуникация между отделите. 

Топчиева каза още, че 130 500 акта за раждане са цифровизирани за улеснение при извършване на услуги, като предстои да бъдат цифровизирани и актовете за сключен граждански брак. 

Относно осигуряването на достъп на гражданите до обществена информация, тя посочи, че през 2019-а има 79 заявления за предоставянето на такава, 32 от които по електронен път. От началото на тази година заявленията са 77, от които 30 са по електронен път.

 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
1 коментар
Гражданка

Гражданка

28.10.2020 | 15:39

И 1/3 от вас ще вършат същата работа за по -висока заплата, 2/3 трябва да се съкратят , аман от раздута, некомпетентна и клатеща си краката администрация !

Отговори
1 1

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?