Следвайте ни

200 бона отиват за реклама на Пловдив

viber icon

195 хиляди лева ще отдели Община Пловдив за реклама на местния туристически продукт. Сумата е заложена в бюджета на Годишната програма за развитие на туризма през 2020 г.

За реклама в родни и чуждестранни печатни издания са предвидени 20 хил. лв. За популяризиране на Пловдив в социалните мрежи, мобилните приложения и електронните медии ще бъдат разпределени 33 000 лв. Най-голям дял от рекламния бюджет - 142 557 лв., ще отиде за печатни материали.

Организацията на туристически събития в Пловдив ще струва 132 000 лв. Сред тях са традиционните фестивали Дефиле на младото вино, Вино и гурме, Уикенд в Пловдив, двете издания на Панаира на занаятите и на Вкусът на Пловдив.

68 хил. лв. ще плати общината за провеждане на журналистически и инфо турове, кръгли маси, изнесени заседания и други. 50 бона са предвидени за годишната Среща по туризъм. В бюджета са заложени и 15 000 лв. за проучвания, анализи и прогнози за развитието на туризма в Пловдив.

Общият бюджет на Програмата за развитие на туризма възлиза на 531 437 лв. Предстои документът да бъде разгледан утре от Общинския съвет. Преходният остатък от миналата година по него е 91 437 лв., а от заложените приходи от туристически данък през тази година са 440 000 лв.

 

Руслан Йорданов

Руслан Йорданов

Журналист - екип "Култура"

Руслан Йорданов е културен и политически репортер. Магистър по журналистика от СУ „Св. Кл. Охридски“. Носител на награди за журналистика „Черноризец Храбър“ (2010 г.) и „Пловдив“ (2017 г.).   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?