Следвайте ни

Как Бриджит Макрон смъква 15 години от възрастта си

viber icon

Факт е, че първата дама на Франция изглежда с 10-15 години по-млада от връстниците си и смело облича младежки дрехи, но стане ли дума за хранене, някои нутрициолози вероятно ще я нарекат старомодна. Тя със сигурност не е фанатик на популярната алкална диета и не се увлича по гладуването. Тайната на хранителният й режим е в изобилието от плодове и зеленчуци (поне 10 различни вида) и отсъствието на всякакъв вид фастфуд, пише fashioninside.bg.

Според диетолозите наличието на разнообразие от плодове и зеленчуци в ежедневното хранене е един от най-добрите начини да съхраним здравето и да запазим младостта си: „Хората, които приемат по пет порции (всяка от около 400 г) плодове и зеленчуци дневно, понижават риска от някои тежки заболявания, като инфаркт и рак.“



Плодове и зеленчуци – колкото повече, толкова по-добре!

Плодовете и зеленчуците са не само източници на фибри, които са особено необходими в зряла възраст, но и на разнообразни хранителни вещества. В днешно време много нутрициолози силно препоръчват да залагате на плодовете, които са с високо съдържание на витамини, вместо на  хранителните добавки.

Съществува специален списък с плодове и зеленчуци, които имат подмладяващ ефект:

Спанак. Богат на лутеин и зеаксантин, които предотвратяват развитието на катаракти и имат положителен ефект върху състоянието на ретината на окото.

Червен пипер. Съдържа много витамин С и каротин, които се считат за мощни антиоксиданти. Витамин С спомага за укрепване на имунната система, предотвратява стареенето на кожата и появата на бръчки.

Ябълки. Един от най-популярните антиейдж плодове с високо съдържание на пектин, който ви позволява да се пречистите от токсините и да поддържате еластичността на кожата си.

Авокадо. Продукт с високо съдържание на витамин Е, който е мощен антиоксидант. Диетолозите препоръчват ястията с авокадо за всички, които се оплакват от суха и чувствителна кожа.

Броколи. Богато е на кверцетин – антиоксидант с противовъзпалителни свойства. Смята се за отлично средство за превенция на колит и артрит.



 

Госпожа Макрон изглежда в невероятна форма не само благодарение на рационалното си хранене, но и на достатъчно физическа активност. Личният треньор Пат Хенри споделя, че нейната тънка фигура предполага не само добри гени, но и комбинацията от пилатес и симетрични упражнения (фокусиране върху всички мускулни групи еднакво по време на  тренировка). „Тя не използва тежки тежести в залата. Правейки 15-20 повторения на упражнения с  леки тежести,  мускулите й биват тонизирани. Пилатес пък първоначално е бил предназначен за танцьорите – за да удължат мускулите си, затова го препоръчах на госпожа Макрон.“

 

Още от категорията

Виж всички

Коментари (3)

Биби

13.05.2020 | 05:37

Абеее млада, млада, ама колко да е млада хехе

Отговори
3 0

Аз Варна

10.05.2020 | 17:54

Прилича на тапициран скелет или на мумия.Много гаден фейс.Един съвет-да забрави за късите поли(може да е изглеждала прилично на младини с тях).Сега изглежда ужасно имайки предвид грозните старчески колена и крака.

Отговори
5 1

Алис

10.05.2020 | 14:42

Доста сбръчкана изглежда за възрастта си, но навярно не иска да се подлага на корекции защото мъжът и я предпочита по-стара.

Отговори
6 3

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще ходите ли на море и къде?