71

Избухна сладка война: Меган и крал Чарлз в челен сблъсък, вижте къде е бойното поле

Ако твърденията се окажат верни, херцогинята ще се присъедини в големия "клуб" на знаменитости

 

В началото на тази година Меган Маркъл подаде документи за регистрация на марката за лайфстайл American Riviera Orchard. Първият й продукт се оказа мармалад, който макар и шумно рекламиран, така и не се появи за свободна продажба на сайта й.

Сега запознати твърдят, че съпругата на принц Хари готви и втори продукт - розе. Според тях 42-годишната Меган е голям фен на виното - вече нефункциониращият й блог The Tig бил кръстен на популярното тосканско вино тинянело (Tignanello от италиански).

Ако твърденията се окажат верни, херцогинята ще се присъедини в големия "клуб" на знаменитости, които продават вино. Сред тях са Камерън Диаз, Джордж Клуни, Кайли Миноуг, Франсис Форд Копола, Нина Добрев.

Според запознати виното е доста по-маркетингово ефективен и финансово изгоден за продаване продукт от мармалада. Дали това е причината бурканчетата на American Riviera Orchard така и да не видят бял свят не е ясно.

Междувременно обаче крал Чарлз също не остана безучастен и пусна нов продукт, създаден в частното му имение Хайгроув Гардънс. Това е органичен мед, като цената за бурканче от 350 г е 25 британски паунда.

Любопитно е, че когато през април Меган обяви създаването на ягодовия су мармалад, Хайгроув Гардънс пусна в продажба собствен мармалад от пролетния плод буквално ден след новината на херцогинята, припомнят Express, пише lifestyle.bg.

Анкета

Как и къде ще почивате през лятото?