4232

Хвана гората! Марта Вачкова обикаля въоръжена рано сутрин, ето причината

"Природата ни дава всичко, най-много обичам да бера коприва през пролетта, тя е много полезна", разказва актрисата

 

Ако не сте виждали Марта Вачкова с нож в ръка навън, сега е моментът. Но преди да си помислите какво ли не за актрисата, уточняваме, че тя е въоръжена така заради... гъбите, които отскоро ходи рано сутрин да бере, пише Телеграф.

Актрисата, която наскоро се е научила да разпознава гъбите, броди из гората като истински познавач рано сутрин и бере с мерак.

"Приготвям ги с масло и чесън на тигана за дъщеря ми", споделя Вачкова пред "Телеграф".

През лятото актрисата и дъщеря ѝ Рада живеят в къщата им в планината, където природата е изключително богата. "Докато се разхождам там, накъдето и да погледна, виждам гъби.

Имам приятел гъбар, който бере само печурки и той ме научи, че трябва винаги с ножче да ги отрежеш, както и че трябва да бъдат розовички отдолу. Въпреки това винаги му пращам снимки, за да ми потвърди дали са ядливи", издава още актрисата.

"Ходи се сутрин много рано, преди да изгрее слънцето, те направо светят и те викат. Това е толкова приятно преживяване, призори", добавя още с усмивка Марта.

"В този край има най-различни зеленчуци и плодове в различните сезони. Първо узряват дивите ягоди, после започват сливите, ябълките, гроздето. Покрай всеки двор има по нещо и те изкушава да си откъснеш от него. Дори се шегувам с дъщеря ми, че отивам на пазар и каквото си намеря по пътя, това взимам. Събирам си по някое орехче, което е паднало на пътечката, някоя ябълка, а след това се прибирам и ѝ казвам, че магазинът е отворен днес", разказва още звездата.

"Природата ни дава всичко, най-много обичам да бера коприва през пролетта, тя е много полезна. Затова трябва да бъдем добри към нашата природа и да я чистим. Много се радвам, като видя в селото дечица, които са взели по един плик и събират отпадъци от земята, трябва да го правим, защото не можем да превъзпитаме всеки един човек", напомня на всички Марта.

Анкета

Кой е най-големият проблем на българското училище?