Следвайте ни

20 начина да се почувствате по-щастливи

viber icon

Животът не винаги е лесен, но това не означава, че не трябва да му се наслаждаваме. Ето и 20 начина да се почувствате по-щастливи:

Отдайте се на настоящето

 

Фокусирайте се върху момента, без да предъвквате наум как се чувствате и как би трябвало да се чувствате. Бъдете в синхрон с мислите си и се наслаждавайте на щастието тук и сега.

 

 

Излизайте навън

Напускането на комфортния дом подобрява психическото и физическото здраве, пише actualno.com. Подобно на медитацията, времето, прекарано навън, стимулира мозъка.

 

Тренирайте навън

Направете една тренировка на открито. Упражненията сред природата дават допълнителна енергия, спокойствие и самочувствие.

 

Предайте нататък

Помагайки на другите, можем да помогнем и на себе си. Когато сме част от нечие щастие, ние също се чувстваме щастливи и значими.

 

Гмурнете се в някоя разпродажба

Ако не сте пристрастени към трупането на вещи и имате финансова възможност, посетете някоя разпродажба. Нещо нови и модерно винаги може да ни накара да се усмихнем.

 

 

Не се стресирайте

Стресът е истинско бреме за здравето ни. Открийте вътрешната си сила и не позволявайте негативните емоции да ви завладеят.

 
 

Медитирайте

Медитацията е доказателството, че не отнема много време да се погрижите за тялото и психиката си. Само няколко минути са достатъчни, за да се отървете от напрежението.

 

Танцувайте

Има занимания, които задължително подобряват настроението. Танцувайте, раздвижете кръвта си и подобрете качеството си на живот.

 

Правете секс

Сексът подсилва имунната система, намалява стреса и главоболието. Подобрява кръвообращението и метаболизма.

 

Четете

Книгите са за готините. Те стимулират креативното мислене и увеличават кръгозора. Освен това поддържат ума с напредването на възрастта.

 

Яжте повече плодове и зеленчуци

Витамините в плодовете и зеленчуците ни правят по-жизнени, подобряват здравето на мозъка и ни карат да се чувстваме щастливи.

 

Смейте се

Не случайно хората казват, че смехът е здраве. Гледайте повече комедии и откривайте забавната страна на всяка ситуация.

 

Наспивайте се

Не позволявайте оставането в офиса, излизанията с приятели и наваксването с телевизията да ви откъснат от естествения ви ритъм. При промени в съня потърсете баланс в ежедневието си.

 

Отървете се от излишното

Стари чувства, ненужни вещи, токсични познати – те могат да ни стресират и да ни направят нещастни. Отървете се от всичко излишно в живота си.

 

Слушайте музика

Някои песни просто ни карат да се усмихваме. Слушането на позитивна и любима музика развива въображението и ни кара да се чувстваме по-щастливи.

 

Тичайте

Джогингът не само гори калории и стяга мускулатурата, но помага в борбата с безпокойството. Който и спорт да изберете, симптомите на депресия рязко ще намалеят.

 

Направете си масаж

Отпуснете напълно тялото и ума си, като отидете на масаж. Той успокоява мускулите, подобрява съня и намалява стреса.

 

Изключете се

В днешно време всеки е залепен за телефона или компютъра. Изключете ги за няколко дни и ще усетите какво е истинска почивка.

 

Пътувайте

Повторяемостта внася структура в живота. Но липсата на разнообразие в дългосрочен план ни вреди и психически, и физически, защото спира развитието ни.

 

Прегръщайте

Малко гушкане винаги помага да се почувстваме по-добре. Физическият контакт намалява стреса и освобождава хормона на щастието окситоцин.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще гласувате ли на извънредните парламентарни избори през юли?