Спонсори наддават за „Сцена на кръстопът"

Благородното състезание на спонсорите на театралния фестивал „Сцена на кръстопът" започна. Ръководството на Обединена българска банка е решило да се върне в меценатското семейство под тепетата след няколко годишно прекъсване. „Подкрепата на ОББ за фестивала е в унисон с линията ни на подкрепа за културата и изкуството като част от корпоративната ни отговорност на финансова институция с 20-годишно устойчиво присъствие на българския пазар", коментира за „Марица" Анка Костова, директор „Връзки с обществеността и спонсорства" на ОББ. Обединена българска банка е традиционен партньор на едни от най-престижните арт форуми у нас - Варненско театрално лято, фестивала „Аполония", Мартенски музикални дни. Винаги сме вярвали в дългосрочните партньорства и подновяването на подкрепата ни за „Сцена на кръстопът" е знак за нашето желание да затвърдим позицията си на активен поддръжник на изкуството и неговите изразители - българските творци, допълни тя.
16 г. е историята на форума начело със Стефан Данаилов. Повече от 400 заглавия са представени на фестивалната сцена под тепетата. Съпътстващи събития са рецитали, изложби, филми, конференции, премиери на книги, юбилейни вечери. Така „Сцена на кръстопът" се превърна в запазена марка на Пловдив в храма на Мелмопена, благодарение на усилията на общината, Министерство на културата и верните ни спомоществуватели.
Начело на спонсорския екип е инж. Димитър Георгиев, собственик на козметична компания „Роза Импекс", казва финансовият директор на фестивала Димитър Малашинов. Той уточнява, че финансовата подкрепа на ОББ е 10 000 лева и документите по превеждането на парите вече са факт.

 

 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Къде е най-добре да бъде разположен зоопаркът в Пловдив?