49

Доц. Нина Найденова печели конкурса за шеф на Операта

Доц. Нина Найденова печели конкурса за директор на Държавна опера Пловдив, научи „Марица“ от свои източници в министерството на културата. Видео с дължина час и 52 минути от провеждането на самия конкурс вече е качено в YouTube. Информацията все още е неофициална.

Нов мандат е спечелил и Александър Текелиев - досегашен директор на Държавна опера Бургас.

Доц. Найденова се състезаваше за мястото с оперния певец Михаил Пулиев, който е част от екипа на операта от 1993 година.

Нейната концепция бе да се развиват инициативи като Opera Open и спектакли, които да привличат туристи от цялата страна и чужбина. Официално резултатът още не е публикуван на сайта на министерството на културата. 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
2 коментара
чалгаджии опростачиха ЕЛИТАРНО БелКанто

чалгаджии опростачиха ЕЛИТАРНО БелКанто

12.02.2022 | 18:12

Сергиджийските напъни на чиновниците заплатаджии с тяхното "Отворено Общество / Изкуство / Оперета" =по Дьорд Шорош, еврейско-цигански спекулант на УолСтрийт с анулирано унгарско гражданство= унищожава самата идея за Трупа БелКанто на самоиздръжка както из белите държави. ТРИЦИФРЕНИ билети. Без кебапче на клечка с биричка за феновити на теферич под комари и дъждец, ала с гърмящи усилватели, уредби и микрофония . . . Ще се наложи платежоспособните ценители на истинска, закрехната не-отворена Опера (с гл. буква) да вървим до София, където попОлизЪмът бива отблъскван от ПУРИСТИ

Отговори
5 0
ПУРИСТИ  срещу  . . . ЧАЛГАДЖИИ

ПУРИСТИ срещу . . . ЧАЛГАДЖИИ

12.02.2022 | 21:25

1.OpenOPERAторката е много виновна, че от години култивира порочна естетика в Града = мюзикъл/оперетка от потпури с кебапче на клечка, с биричка на теферич сред комари и дъждец. С което чалгизирВа допълнително младите. 2.Тя същата е виновна за некадърното стопанисване / мениджмънт на Концертна Зала - беше елементарно да качат майстор да закърпи ТЕЧОВЕТЕ, срамота! Неизметена я оставиха години наред, сега - милиони за моя сметка / твоя / наша 3.Показателите, с които се перчи тя са чисто бакалски, кухненски, недостойни за Опера 4.Операта е елитарно изкуство = школувано БелКанто БЕЗ микрофония, без усилватели, сред акустика, спокойствие, удобства, меки седалки и кадифени завеси. Тълпи там нямат място. Ако вкарат Савецки Групи, Албански Тористи - ша изгонят двата файтона ПЛАТЕЖОСПОСОБНИ пловдивчани завинагуи! Отиваме в София на обикновена, истинска, класическа Опера. 5.Оперната Трупа по цял свят е на самоиздръжка, не на "заплата". Купувачи за трицифрените им билети щом изчезнат (епидемия) звездите ...увисват безработни (и търсят "доцентура" при будалите...) Българската практика "на заплата" е извратена, прави от творците - чиновници. 6."Конкурс" се прави от кандидатите само донякъде; ЖУРИТО е от значение. Служебно подчинени послушници заплатаджии не са "жури" - Министърът следва да се произнесе ДАЛИ ОПЕРЕТАТА ДА БЪДЕ ОТКРЕХНАТА, "ОТВОРЕНА" (СОРОС?) ИЛИ ...ИСТИНСКА. OPERA OPEN = ANTI OPERA! 7.Министърът правилно прекрати Далавера "Дом За Оперета" което си беше ЧАСТНО ДОХОДНО ЗДАНИЕ ПОД НАЕМ. 7.Да сме наясно = ЧЕСТЕН конкурс в махленската атмосфера на Пловдив с многобройни шуробаджанашки (и мафиотски) зависимости не е възможен. Еснафът си пази 'ляба. 8.Министерството да определи дали "Отворено Общество" е по-важно от истинската, естествената КУЛТУРА. Добрин Петков, Руслан Райчев, Асен Диамандиев, Алексей Милковски и многото други бяха реални, "обикновени", истински, не "отворени" ментета!

Отговори
4 1

Анкета

Кой е най-големият проблем на българското училище?