Подай сигнал

Копаят кой където свари, няма булевард без тапа

Главният инженер и шефът на ОП "Организация и контрол на движението" имат ли си телефоните, питат гражданите

Пловдив

от Екип Марица 454 прегледа 0

Целият град е в тапи, а различни фирми копаят кой където свари. В момента в посока север-юг няма булевард, който да не е "прищипан" и колите да се движат в индийска нишка през стесненията. За шести път в последните 3 години е разкопан бул. "Васил Априлов" точно на кръстовището с бул. "България". Движението се извършва само в западното платно, защото от ЕВН сменят тръби. Злополучният булевард се ремонтира в различни участъци от 2012 година, когато започна реконструкцията на моста. До момента в него са налети над 20 млн. лева, а краят не се вижда. На всичко отгоре в нито един участък трасето не е разширено. "Разкопали са 20 метра, а кръстовището е блокирано вече 20 дни", коментира Димитър Борисов, който всеки ден минава през светофара на път за работа.

Подобна е ситуацията и на бул. "Руски", където също върви исторически ремонт. Сега тапата е между бул. "Шести септември" и ул. "Ген. Данаил Николаев". Там майсторите правят тротоара и дясната лента е заградена. Така колите в посока Централна гара се събират само в лявата, което води до ежедневни разправии между шофьорите.

Булевард "Цар Борис III Обединител" също е стеснен заради изливането на фундамент зад Централна поща. Там вече трети месец трафикът се ниже в едното платно. Миналата седмица стана ясно, че в началото на януари от общината планират да затворят трасето за цели 20 дни заради откриването на Европейска столица на културата. Засега обаче няма яснота за обходните маршрути, по които ще се движат колите и рейсовете от градския транспорт.

Гражданите се чудят кой взима решенията за едновременни ремонти по три основни успоредни трасета. Ако това е главният инженер Йордан Калев, той има ли телефона на колегата си от Общинското предприятие "Организация и контрол на движението" и не могат ли двамата да обсъдят ситуацията и да въведат някакъв ред при затварянето на основни пътни артерии. И не е ли редно и от Пътна полиция да имат думата по въпроса.

Коментари