Подай сигнал

Китайски учен: Правете това всяка сутрин, за да сте здрави

Вижте комплекса от упражнения на Ли Гуйлин

Здраве

от Екип Марица 1803 прегледа 0

Снимка: Здравето

Китайска традиционна медицина е широк кръг от медицински практики, споделящи общи теоретични концепции, които са развити в Китай и са базирани на традиция, датираща повече от 2000 години, включително различни форми на лечение с билки, акупунктура, масаж Туина, Чигун и диетична терапия.

Основни концепции в традиционната китайска медицина са тези за хармонията между ин и ян, чи, петте елемента, огън, земя , метал и вода), меридиани, чакри и акупунктурни точки. След 50-те традиционната китайска медицина се съвместява със западния тип такава, правят се съпоставителни изследвания, и в повечето случаи китайските лекари по традиционна медицина завършват двоен курс, по класическа медицина и традиционно китайско лечение.

Китайската традиционна медицина исторически датира развитието си от поне 8000-4000 г. пр.н.е., откогато датират археологически находки на първите каменни игли за иглотерапия.

Професор Ли Гуйлин вярва в основните принципи на тази медицина. Затова той е съставил набор от упражнения, насочени към възстановяване и поддържане на хармония между ин и ян. Упражненията са много лесни за изпълнение и са достъпни за почти всички.

Предлагаме ви да се запознаете с комплекса от утринни упражнения на Ли Гуйлин и да се уверите в невероятния ефект, който имат върху тялото.

Масаж за здраве

Започнете с триене на дланите си. Протегнете ръцете напред и започнете бързо да триете дланите си по посока на часовниковата стрелка, като постепенно забавяте темпото. В същото време, дясната ръка трябва да е отдолу, а лявата горе. Затоплянето на дланите допринася за хармоничната работа на всички вътрешни органи.

След като сте затоплили дланите, трябва незабавно да продължите с разресване на косата с пръсти. Масажирайки скалпа, така ние насърчаваме нашите вътрешни органи да работят, тъй като засягаме всички меридиани на тялото ни, които преминават през главата.

Редовният масаж на скалпа е превенция на бръчките и подобрява кръвообращението, като по този начин подобрява храненето на космените фоликули.

Ли Гуйлин препоръчва разресване на косата в посока от челото към основата на черепа, сгъване на пръстите, така че ръката да прилича на лапа на тигър, а завършването на масажа на главата трябва да е с натиск по врата - това се прави с дланите.

Сега преминете към триене на ушите. За да направите това, затоплете отново ръцете си, както е описано в по-горе, и след това започнете да търкате цялата повърхност на ушната мида с палците си, завършвайки с масаж на меката част.

Краката също имат голяма концентрация на биологично активни точки, така че не се отказвайте от удоволствието да масажирате краката малко преди началото на трудния ден. Настанете се удобно и старателно масажирайте краката си по цялата повърхност.

След това вземете легнало положение и започнете упражнението на Кегел. Стиснете мускулите на таза и ги задръжте за 2 до 5 секунди, след това се отпуснете и повторете същото 10 пъти.

Завършете с упражнението "Златният петел стои на един крак." Просто затворете очи, отпуснете се, повдигнете крак, свит в коляното и останете така по 2 минути на всеки крак. Ако първоначално ви е трудно да запазите баланс, ограничете се до няколко секунди и постепенно увеличете времето за тренировка.

Не всеки вярва на тези методи на лечение, но има огромен брой случаи, които потвърждават, че традиционната китайска медицина може да прави чудеса. Но чудото не се случва само по себе си, трябва да се положат усилия за всичко.

Източник: zdrave.to

Коментари


Това за безработни хора ли е ?!?!