Следвайте ни

12 трика за плосък корем без тренировки

viber icon

Добавяйте зехтин към храната всеки ден
Зехтинът, който в древността е наричан „жълто злато“, е един от най-старите лечебни и козметични продукти. Той се бори със сърдечно-съдовите заболявания, насърчава храносмилането и възстановява pH-то в организма ни по най-добрия възможен начин. Освен това е мощен антиоксидант и най-важното – предотвратява подуването на корема и проблемите с червата.

По-малко стрес
Стомахът е вторият ни мозък. В него се натрупват напрежение и раздразнение. А там, където има стрес, има и храносмилателни проблеми и подуване на корема. Решението: започнете да се занимавате с йога или медитация, за да намалите нивата на кортизол и да се освободите от всичко лошо, което се опитва да ви повлияе.

Повече подправки към храната
Солта е вредна за тялото и здравето, но подправките са много полезни. Повишавайки телесната температура, те помагат в борбата с болестите и изгарят калориите. Тук обаче трябва да сте много внимателни. Не е нужно да добавяте много черен пипер към мазния бургер. Важно е да ядете здравословни храни и да добавите щипка пипер или куркума към тях.

Консумирайте полезни мазнини всеки ден
Авокадото, сладките картофи, ядките и рибата трябва задължително да присъстват в менюто ви. Освен че са здравословни мастни киселини, те са богати на фибри, които са идеални за премахване на натрупаните лоши мазнини.

Пийте ябълков оцет
Ябълковият оцет е вълшебен козметичен продукт. Обичаме го заради способността му да прави косата бляскава, а лицето – сияйно. Той обаче може и да се пие. Една чаена лъжичка на ден ще намали киселинността в стомаха, а в резултат на това – и подуването на корема.

Масажирайте корема си
Масажирането на корема е полезно за храносмилането, кръвообращението и предотвратява подуването. Просто легнете по гръб и прокарайте ръка по стомаха си с лек натиск, описвайки големи кръгове по часовниковата стрелка.

Яжте само полезни плодове и детоксикиращи продукти
Една ябълка, артишок, тофу или дори сини сливи подобряват храносмилането и помогнат за елиминирането на токсините. Растителните протеини (бадеми, орехи, лешници), както и меките влакна, съдържащи се по-специално в плодовете и зеленчуците, допринасят за по-доброто прочистване на червата. Избягвайте пържени храни, млечни продукти, животински мазнини като масло, сосове и „рафинирани“ продукти като бял хляб и сухари.

Забравете за маргарина, майонезата и готовите сосове
Избягвайте нездравословните мазнини при приготвянето на любимите си храни. Заменете майонезата с кисело мляко, маргарина – с топено или растително масло. Подправяйте салатите с лимонов сок и балсамов оцет. И коремът ви ще ви се отблагодари подобаващо!

Пийте по 1,5 литра вода на ден
Това е баналният съвет на всички модели, но работи. Водата няма да ви помогне да отслабнете, но тя стимулира лимфната система и подобрява метаболизма. Избирайте напитки с дренажен ефект: вода, билкови чайове. Зеленият чай препятства образуването на мазнини. Водата (с мента, чиа или лимон) регулира апетита и предотвратява желанието ви да ядете между основните хранения. Избягвайте алкохола, който допринася за задържане на течности и натрупване на мазнини, включително в коремната област, както и газираните напитки и плодови сокове, които причиняват подуване на корема.

Спортувайте
Спортът изгаря калории и помага за отслабването, включително и в коремната област. За да отслабнете възможно най-много, трябва не само да тренирате ежедневно в продължение на поне тридесет минути, но и да следите менюто си. Трябва да изразходвате повече калории, отколкото приемате. И не забравяйте – важна е продължителността на упражненията, а не интензивността. Един час ходене ще замени половин час в люлеещия се стол. Разходки, плуване, колоездене – всичко това няма да превърне корема ви в дъска за гладене, но ще го направи плосък.

Научете се да дишате правилно
Правилното дишане и дихателните упражнения тонизират корема, подпомагат храносмилането и облекчават стреса, който често причинява подуване на корема. Когато сте отпуснати, дишате дълбоко и бавно. При стрес диафрагмата се свива, получавате по-малко кислород, което може да причини коремна болка и подуване. Така че при всяка неприятна ситуация – дишайте!

Следете стойката си
Неправилната стойка на тялото или проблемите с гърба могат да накарат корема да изглежда изпъкнал. Посетете специалист и проверете гърба си, правете прости упражнения за стойката си, не спирайте да наблюдавате раменете и положението на главата и врата си. Не забравяйте, че не са необходими магически инструменти – стойката се коригира с елементарни упражнения. Отделяйте им по 10-15 минути всеки ден и ще се изненадате от резултата.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (1)

Митко

Митко

25.02.2021 | 13:51

То и аз да дам няколко съвета - спрете плюскането и максимално движение - ходене, бягане, фитнес, плуване. И така всеки ден. Превърнете го в начин на живот и ще се видите с хубава фигура. Само с ядене не става, трябва и акъл

Отговори
1 0

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Кой е най-добрият вариант за страната след изборите?