Магазин си назначи робот, който да разрежда клиентите пред касата

Германия въведе строги мерки срещу разпространението на COVID-19. Забранено е на едно място да се събират повече от двама души, трябва да се спазва и дистанция от метър и половина на обществени места. В един хранителен магазин обаче са намерили начин да усмихват клиентите си във времената на строга изолация.

Десет дни, откакто германците се учат да живеят, спазвайки социална дистанция, собственик на хранителен магазин край Кьолн успява да намали стреса сред клиентите си. Постига го с помощта на робот, който любезно напомня на купувачите да стоят на метър и половина-два един от друг, когато са на касите. Роботът Пепър също моли клиентите да не се струпват от солидарност към другите.

Хората харесват идеята и смятат, че посланията на Пепър са добър начин да не забравят новите правила, наложени за да се ограничи разпространението на коронавируса.

Собственикът на робота отворил магазина си едва в началото на годината, а вече е изправен пред сериозно предизвикателство. Но благодарение на въображението си, засега се справя добре. И не само това.

„Надяваме се, че по този начин ще намалим напрежението в тази ситуация. Клиентите са стресирани, защото никой не знае какво следва. Опитваме се да създадем различна атмосфера. Хората се усмихват на робота и дори не са толкова разочаровани, когато не могат да купят определена стока“, коментира Марк-Филип Щокер,  собственик на магазина.

Той признава, че за да се осъществи една идея, понякога е нужен приятел. Точно така е създаден и Пепър - от специалист по роботика и близък на собственика.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?