Бъкингамският дворец пуска собствена марка джин

Бъкингамският дворец ще бори кризата и намелелите си финасови приходи като пуска на пазара нова марка плодов джин с трънки, внесени от Източна Европа, съобщи "Дейли телеграф".

Този джин е традиционно британско питие, което се създава в домашни условия с плодове от градината. От Бъкингамския дворец обаче разкриха, че били принудени да внасят плодовете от Източна Европа, защото британските трънки не отговаряли на стандарта.

Фондация "Роял кълекшън", която лансира новата напитка, поясни, че британските трънки не били налични в нужните количества и качество. "Използваме цели плодове, а не концентрат, което означава, че е нужно най-високо качество", каза говорителка на тръста. Обяснението беше определено като "пълна безсмислица" от Дейвид Патрик, основател на производителя на трънки sloeberries.org.uk в Норфък.

"Обикновено трънките са с диаметър един сантиметър. Който и да е храст по света ще роди такива плодове. Това не е роза, която да има милиарди разновидности", каза той. "Масово ги произвеждат и замразяват в България. Всеки, който ги внася, може да го прави единствено, за да спести пари, защото те ги продават на тон и е много по-евтино", поясни той. Новият джин, който ще се продава за 30 британски лири бутилка от половин литър, се появява след успеха от миналото лято на собствената марка на двореца, която се разпродаде онлайн за осем часа.

Фондацията се грижи за колекцията произведения на изкуството и официалните резиденции на кралицата и се надява с продажбите да натрупа приходи за преодоляване на значителните загуби от туристически постъпления заради пандемията, пише БТА.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?