Следвайте ни

Инж. Богдан Милчев пред "Марица": Ремонтът на Околовръстното е като тапет на мокра стена

viber icon

Служебният вътрешен министър Бойко Рашков да разследва ремонта на Околовръстното и мантинелите. Така призова инж. Богдан Милчев от Института по пътна безопастност коментира пред "Марица" във връзка с харчените пари за ремонт на Околовръстното на Пловдив и поставянето на мантинелите. Той присъства на работното съвещание за обсъждане на мерки, които да бъдат предприети с цел повишаване на безопасността на новоремонтираното трасе, което се състоя в Областната управа.  

"Скептичен съм, защото на тази среща се взе решение да се чака препроектиране и изграждане на аварийни площадки за спиране, което няма да реши основните проблеми, свързани с безопасността и трафика на град Пловдив. Но това което беше полезното от тази среща е, че всички разбрахме, че проектът с мантинелите не е съгласуван в КАТ. Това го заяви лично началникът на "Пътна полиция" пред цялата аудотория. В същото време от Областното пътно управление показаха, че проектът е заверен от КАТ. Това мирише на нещо, което трябва да бъде разследвано. Вътрешният министър Бойко Рашков трябва спешно да се заеме с проблема и да възложи проверка за установяване на това какъв проект е предложен, как е подменен и какво всъщност се е случило. Аз попитах категорично да бъде потвърднео дали е съгласуван проекта с мантинели. От КАТ отговориха, че проектът, който им е предложен е без предпазните съоръжения. В същото време са изградени мантинели. Тук вече нещата стават доста интересни, може да се говори и за престъпление", заяви Милчев. 

От Института за пътна безопасност днес са предложили на рещата да се наложи мораториум върху харченето на пари за ремонта на Околовръстното докато не се решу трайно въпроса с мантинелите, локалите  и с нерегламентирания достъп. "Предложението не се хареса нито на строителната фирма, нито на АПИ, нито на общината. Според мен докато няма цялостна визия какво и как ще се прави, това са просто похарчени пари, с които ще се обогатят строителната фирма и работници", посочи Милчев. 

Той подчерта, че когато е започнало проектирането з аобновяване на Околовръстното, на денонощие там са минавали между 6000 и 8000 коли. Актуалните данни, предоставени от АПИ и КАТ сочат, че сега минават близо 20 000 коли на денонощие. Това само по себе си превръща пътя от втокласен в първокласен заради самото натоварване. А при първокласен път вече проектирането и всички изисквания са съвсем различни. Именно това е и моето настоявване. Наистина да спрат да се харчат нашите пари по този безотговорен начин. Това е все едно да сменим тапетите на стена, която пуска вода.  Обаче не оправяме стената. И какво като ги сменим тези тапети, след един месец сме в същата ситуация", добави Милчев. 

Тони Михайлов

Тони Михайлов

Репортер

Тони Михайлов е завършил магистратура „Журналистика, реклама, PR“ в ПУ „Паисий Хилендарски“. Бил е репортер и водещ на дневни блокове в Информационна агенция и радиоверига "Фокус".   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (2)

Николов

Николов

23.06.2021 | 17:25

Всъщност Пловдив няма околовръстно. Движението е супернатоварено и тежките коли са залели ЖР ,,Тракия,, защото оттам е много по близо магистралата отколкото от Коматево. Апартамента ми цял ден се тресе от минаващите тирове минавайки на високи скорости. На някой да му пука че част от блоковете пропадат.

Отговори
0 1
Пълен абсурд!

Пълен абсурд!

23.06.2021 | 15:06

До кога ще ни занимавате с истеричните изказвания на шефа на някакво НПО, което по стечение на абсурдни разпоредби в закона е допустимо да се самонарече институт по пътна безопасност. Гледам вече и от наказателно право разбира. Защо не го попитате какво мисли за останалите части на околовръстното шосе, които не са виждали ремонт от десетилетия, мантинелите са поставени по абсолютно същия начин и никой, ама никой не се оплаква от тях? До кога ще ни занимавате с измислени проблеми? Докато няма възможност за разширение на околовръстното, то остава в този съществуващ габарит? Колко трябва да си тъп, за да го осъзнаеш? Ама имало нужда, бил повишен автомобилния поток - вярно е, но когато различните администрации са бляли и не са отчуждавали навреме, ние да караме по съвсем разбити пътища, така ли? Процедурите няма да приключат още поне 3-4 години. До тогава ако няма ремонт, околовръстното ще заприлича на коларски път. Някакви случайни хора да ви дават посока в живота... срам и позор!

Отговори
6 7

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Никотинът е естествена съставка на тютюна. Кое твърдение е правилно?