Стари и млади се снимат със стюардесите на Air France

Моделът на бизнес салона на самолет на Air France, който трябваше да стане гвоздей в програмата на честванията на 30-годишнината на Алианс Франсез Пловдив се оказа не 3D, а 2D. 

От София пристигна голямото фотопано 3 на 2,5 метра. То изобразява бизнес класата на френската авиокомпания.

Наложи се съоръжението да бъде подпряно на една улична лампа за да не го отнесе вятърът.  

2D салонът вървеше в комплект с две красиви пловдивчанки облекли оригинални костюми на стюардеси от Air France. 

Момичетата влязоха в ролята си и се фотографираха с всеки, който поиска да усети духа на френската компания дори само на снимка. 

Десетки пловдивчани застанаха до двете стюардеси за да увековечат хубавия летен ден. Един от първите кандидати за снимка бе Стефан Автографа.

Атракцията пред Дома на Културата "Борис Христов" ще продължи до 26 юни.

Пред 2D кабината имаше огромен черен куфар, който символизира дългото пътуване. 

Всеки има възможността да участва в томбола, чиито награди са френски макарони, макети на самолети и машинки за щамповане на френски трибагреници на лицата – актуален атрибут по време на Евро 2021.

Директорът на „Алианс Франсез Пловдив” Фани Брадинска каза на откриването на Френската седмица, че то неслучайно се прави в най-дългия ден от годината.

„Днес нощта е най-къса и така заедно стартираме лятото”, каза тя. 

Във Френската седмица участва с щанд и компанията „Telus". Тя също ще тегли томбола и наградите от нея ще е вечеря за двама в елитен пловдивски ресторант. Своя инсталация направи и сдружението BG Be Active.

 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?