Рекламата на "Пловдив 2019" стигнала до 2 млрд. души по света
- 21:15, 12.01.2020
- 22:02, 12.01.2020
- 797
- 0
Статиите и видеата за Пловдив са достигнали до над два милиарда души по света, сочи мониторингът на рекламната част. Проведени са турове с журналисти от 526 чуждестранни медии. Излъчени са 15 репортажни филма и над 350 интервюта.
Пловдив е основен герой и в два филма, като особена гордост на Фондацията е „Завръщане“. С общо 91 018 зрители и боксофис от 797 609 лв. лентата на режисьора Ники Илиев стана най-гледаният филм в България за 2019 г.
Идеята на романтичната комедия е била градът под тепетата да бъде показан като прекрасно място за живеене и за работа, а също и човек да излиза с усмивка от киносалона.
Киното е изключително важно за промотирането на Пловдив. „Сега „Завръщане“ ще участва в поредица от международни кинофестивали и още поне година ще се върти на екраните по света“, смята Иванова. Фондацията работи ежедневно е с българските посолства и културни центрове в чужбина.
Водещи новини
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни