От маски и спирт не останаха пари за дрехи и техника

Онлайн услугите и поръчките на храна бележат значителен ръст заради карантината, но не и поръчките на други стоки. Това показват различни проучвания, които ясно сочат, че хората оптимизират разходите си. Според онлайн рейтинговата агенция SimilarWeb за последните 7 дни посещенията на сайтовете за онлайн пазаруване и виртуалните магазини в глобален мащаб са спаднали.

Гозбите по нета през изминалата седмица се вдигат с близо 7%, като най-голям скок бележи Takeaway (35%). От компанията преди седмици заявиха, че ще доставят без директен контакт с крайния потребител - куриерите ще звънят на клиентите и ще оставят опакованата храна пред вратата - мярка, влязла в сила в цяла Европа.

От eMAG отчитат чувствителен ръст на правените поръчки на специфичните предпазни артикули - за първите 3 дни след влизането в сила на извънредното положение трафикът се е повишил с 30% на годишна база. Данните показват ежедневно повишаване в търсенето на предпазни продукти като антибактериални и дезинфектиращи средства, маски и защитни облекла - само от началото на месеца търсенето им е скочило над 10 пъти. Наблюдава се и тенденция на увеличаване на картовите плащания.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
2 коментара
Пъргавият пелтек, но по друго

Пъргавият пелтек, но по друго

08.04.2020 | 08:49

Гизбите онлайн, са за мързеливи те, два пъти пробвахме, скъп отврат, егати и професионалните,, готвачи,,...!

Отговори
0 0
Хакерът онлайн

Хакерът онлайн

08.04.2020 | 08:50

Пак сгреши, големите гозби...!

Отговори
0 0

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?