От маски и спирт не останаха пари за дрехи и техника
- 08:35, 08.04.2020
- 08:36, 08.04.2020
- 883
- 2
Онлайн услугите и поръчките на храна бележат значителен ръст заради карантината, но не и поръчките на други стоки. Това показват различни проучвания, които ясно сочат, че хората оптимизират разходите си. Според онлайн рейтинговата агенция SimilarWeb за последните 7 дни посещенията на сайтовете за онлайн пазаруване и виртуалните магазини в глобален мащаб са спаднали.
Гозбите по нета през изминалата седмица се вдигат с близо 7%, като най-голям скок бележи Takeaway (35%). От компанията преди седмици заявиха, че ще доставят без директен контакт с крайния потребител - куриерите ще звънят на клиентите и ще оставят опакованата храна пред вратата - мярка, влязла в сила в цяла Европа.
От eMAG отчитат чувствителен ръст на правените поръчки на специфичните предпазни артикули - за първите 3 дни след влизането в сила на извънредното положение трафикът се е повишил с 30% на годишна база. Данните показват ежедневно повишаване в търсенето на предпазни продукти като антибактериални и дезинфектиращи средства, маски и защитни облекла - само от началото на месеца търсенето им е скочило над 10 пъти. Наблюдава се и тенденция на увеличаване на картовите плащания.
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни