Какъв е служителят за пример, който никога не губи работата си

Аналитичното мислене и умението за мислене в перспектива за ключово предимство за успех на пазара на труда. Тези качества се ценят от 62% от работодателите.

Над половината отбелязват, че е важно да се развива умението за убеждаване, а 47% смятат че трябва да се подобрят отношенията в екипа.

За това свидетелстват резултатите от съвместно изследване, проведено от компанията за подбор на служители Hays, компанията Skyeng, образователния портал GeekBrains и др.

“За работодателите най-важно се оказват уменията за екипна работа – 78%, за стратегическо мислене – 70%, както и емоционална интелигентност – 70%, а и способността за определяне на приоритетите в 66% от случаите” – показват резултатите от анкетата.

Изследването сочи, че 80% от фирмите имат изградени системи, които да помогнат на новите служители да се адаптират.

Голям процент компании – 74%, провеждат вътрешни обучения в сферите на лидерските умения и езиковата компетентност.

За участвалите в изследването, обученията се явяват начин за поддържане на конкурентноспособността.

Работодателите са уверени, че за доброто на работата, служителите трябва да бъдат мотивирани да повишават постоянно своите умения.

Въпреки отчитането на значението на обученията, работодателите не са готови да отделят релевантен процент от бюджета си.

Едва 44 на сто от фирмите са готови да отделят 10% от бюджета на отделите си за подбор на персонал.

Проучването е проведено през интернет, в периода май-юни 2020г. и обхваща 286 работодатели, както и близо пет хиляди специалисти по света.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?