Cushman & Wakefield Forton: Активен пазар за търговските площи

Пазарът на търговски площи показа наемна и инвестиционна активност през първата половина на 2018 г., движен от ръста на потреблението, отчитат от Cushman & Wakefield Forton.

През второто тримесечие на годината на фокус беше big-box сегментът, основно покрай разрастването на големи хранителни вериги и търговци от сектора "направи си сам", ремонтите и обзавеждането на дома, допълват анализаторите. Сред новоотворените площи от този тип през тримесечието бяха тези на CBAи JYSK в "Ритейл парк Средец" в София. В страната ритейл парковете и big-boxформатът са използвани и от търговци в областта на модата и обувките като платформа за навлизането им в областните градове.

Заедно с разрастването на вече присъстващите търговци българският пазар става все по-атрактивен и за навлизане на нови козметични и модни брандове. През първата половина на 2018 г. в София отвориха магазини NYX и The Body Shop, както и Polo Ralph Lauren, a модният бранд Superdry откри първата си локация за страната в Пловдив. Вълната от навлизане на нови международни и регионални брандове се очаква да продължи.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Кое е любимото ви място за отдих и разходка в Пловдив?