Година след ремонта на блок покривът тече

Тодор Запрянов бул. "Дунав" 178 разказва за кошмарите, по време на санирането

Дълго чаканото саниране ни излезе солено. Изолацията на покрива не е направена както трябва. Тъй като сме на последния осми етаж, при всеки дъжд в кухнята тече, а част от стената и тавана винаги са в мухъл. За това се оплака Тодор Запрянов, който живее на бул. „Дунав“ 178.

Той твърди още, че ламарината, която е по периферията на покрива, не била поставена както трябва и когато духнел вятър, дрънчала толкова силно,

все едно минавал танк.

Недостатъците от калпавото саниране обаче не стигат дотук. По време на ремонта миналата година южната тераса за малко щяла да падне, тъй като бил срязан носещ винкел. Работниците от ромски произход въобще не се трогнали от забележката на Запрянов и зарязали терасата наклонена и необезопасена. Отделно оставили 40 см луфт между козирката и страничната стена, твърди Тодор.  

От страх той и близките му не смеели да излязат на нея близо месец. Късмет е, че не стана трагедия и тази огромна маса с бетон да падне върху някого, казва пловдивчанинът. Наложило се синът му, който работил в Италия като заварчик, да се прибере и да я оправя. Отделно на северната тераса, която се остъклявала при санирането, тухлите не били поставени на правилното място. Вместо на отворената странична стена, „майсторите“ ги наредили под дограмата. После човекът дал допълнително пари за материали и за майстор, за да си затвори терасата.

От няколко месеца съм

направил пътека до зам.-кмета Димитър Кацарски,

който отговаря за програмата за санирането. Поне четири пъти съм го посещавал и съм се оплаквал от теча на покрива и шума от ламарината. Кацарски вместо да вземе мерки, наредил да ми изпратят на адреса три топа по 40 метра изолационен материал. Аз съм болен човек, но и да бях здрав, не е моя работа да правя тази изолация. Все пак нали общината е поела ангажимент да извърши качествено саниране, възмущава се потърпевшият.

Зам.-кметът Димитър Кацарски остана изумен и каза, че

никога не е говорил с този човек,

още по-малко пък да му изпраща изолационен материал. Той уточни, че има ред, при който граждани, недоволни от санирането, трябва да подадат писмена жалба в общината, която да се входира, а не с устни оплаквания. Препоръча със случая да се ангажира председателят на Сдружението на собствениците от входа, който е движил преписката по санирането. Кацарски коментира още, че съгласно Закона за устройство на територията всички строително-монтажни работи имат гаранционен срок и докато той не приключи, фирмата изпълнител не си получава парите.

Домоуправителят Иван Дончев, който е и председател на Сдружението на собствениците от входа, не знаеше за проблемите на съседа си. Той се учуди защо не е потърсил него за помощ, а медията ни. Дончев също има забележки относно санирането в частта избени помещения и след като провери какво се случва на последния етаж, ще внесе жалба в общината. Той обясни, че собственикът на строителната фирма „Строй партнер“, изпълнила санирането, скоро бил починал и не се знае как ще се разреши въпросът.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
3 коментара
намръщенЪ

намръщенЪ

23.06.2019 | 23:18

няма изненада, Какво тук е виновен Тотев? Говориш като скапан бесепар или терорист от ВМРО

Отговори
0 0
няма изненада

няма изненада

22.06.2019 | 00:04

какво чакате от тотев

Отговори
4 3
Що бе, пиле,

Що бе, пиле,

21.06.2019 | 19:57

подписа протокола за приемане? Що не ги показа на комисията тия работи?

Отговори
7 0

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?