Глобиха Теленор за отказана рекламация

Комисията за защита на потребителите (КЗП) глоби мобилния оператор „Теленор България” ЕАД с 550 лева за отказана рекламация, поискана от клиент.

 


Мъжът посетил офиса на „Теленор“, който се намира на улица „Капитан Райчо“ на 27 август м.г., и закупил USB кабел за зареждане и пренос на данни, който да ползва с мобилния си телефон. За покупката той платил 22.99 лева и в замяна получил касова бележка. 

 


Щом се прибрал вкъщи, клиентът решил да пробва кабелчето, но се оказало, че то е несъвместимо с мобилното му устройство. Два дни по-късно се върнал в същия офис на мобилния оператор и поискал да върне закупената неработеща за апарата му стока срещу възстановяване на заплатената сума. Работещият в търговския обект служител отказал да върне парите на клиента и дори не вписал рекламацията в регистъра. 

 


Недоволният мъж веднага подал сигнал до Комисията за защита на потребителите. На 10 септември служители на КЗП посетили обекта и направили проверка на регистъра на предявените рекламации в обекта. Те установили, че предявената от мъжа рекламация не била вписана. За нарушението бил съставен акт, а след това и наказателно постановление. От компанията го обжалвали, но съдът потвърди глобата.

 

 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?