Подай сигнал

Дарик със специални предложения за 2019 г. към културните оператори и фирмите от туристическия бранш

На път

от - 372 прегледа 0

В подкрепа на усилията на всички творци и представители на туристическия бранш екипът на Дарик радио обяви специални предложения за кампании, които да помогнат за успешното представяне и популяризиране на различни събития и идеи, свързани пряко или косвено с развитието на града като Европейска столица на културата. За всеки представител на туристическия бизнес или културните среди, който си задава въпроса каква е комуникационната му цел и какво иска хората да запомнят от неговата дейност, Дарик предлага възможно най-лек път до правилния отговор.

Екипът е готов да предостави безрезервно професионални консултантски услуги преди и в процеса на комуникация, който може да се подкрепи с елегантна информационна или рекламна кампания (през 2019 г. на символичната стойност от една минимална работна заплата). Всички партньори на Дарик Пловдив ще ползват изключително облекчени условия за медийно партньорство, изработка и запис на информационни и рекламни послания, предоставяне на програмно време и интернет пространство. Достатъчно е дори да направите плейлиста с любимите си песни или да споделите вашата философия за живота, за да се включите в предизвикателството.

Културните и туристическите оператори могат да се възползват от предложението през цялата 2019 г., независимо дали имат, или нямат идеи как обществеността да чуе за това, което предлагат, и независимо от целите на кампанията - промотиране на малко събитие, представяне на нов продукт или идея или разширяване на териториалното покритие на бизнеса, с цел привличане на нови клиенти. Решението би било полезно и за възстановяване на позиции в културния туризъм или на туристическия пазар.

Тази година бизнесът от Пловдив и региона може да заложи и на имиджова кампания, като подкрепи социална кауза в някоя от кампаниите на Дарик - за по-чист град, за разумно шофиране и намаляване жертвите на пътя, най-добрите лекари и др. През лятото на 2019 г., съвместно с неправителствени организации и ПФК Ботев Пловдив, Дарик ще помогне да се осъществи и първият в града фестивал за децата и семейството "Синьо лято в Пловдив", по време на който малчуганите ще могат да присъстват и участват в различни представления на открито - театър, танци, опера, концерти, цирково изкуство и др. Непосредствен достъп до сцената и артистите ще имат и дечица с физически увреждания и специални образователни потребности.

Дарик остава единствената национална медия, която се развива с изцяло български капитал и успява да отстоява правото на свободната журналистика във времена на бурни икономически и политически процеси в страната. Дарик продължава да се ползва с кредит на доверие, защото слушателите и читателите на медията вярват в истинските новини, по които всеки може да си "свери часовника". Екипите в цялата страна държат на качественото съдържание и са отговорни за много успешни регионални и национални проекти, които се реализират в полза на повишаване %

Коментари