Бизнесът с послание: Да печелиш (с) усмивка

Елегантната закачка с клиента става част от маркетинговата стратегия

Посегнеш към бутилка вода в августовския пек, и етикетът ти „проговаря” с надпис: „Използвай усмивката си, за да променяш света, и не позволявай на света да променя усмивката ти!”.

Отвориш шише освежаващ сок от зелен лимон и киви, а под капачката изскача бодряшката фраза: „Бъди киселЯК!”.

Тъкмо си се разлютил, че майсторите искат за трети път още шпакловъчна смес, а са доникъде с ремонта у дома, и на входа на строителния хипермаркет те осенява просветление, драснато с тебешир върху черна дъска: „Ако съдиш хората, няма да ти остане време да обичаш!”.

Даже баничката вече е с поука, ако си я купиш от малка пекарна край Централна гара, където Гюлбеяз смесва съставките от рецептите си за родопски клин и пататник със сладостта и солта на живота, като пише върху бяла дъска на стената крилати мисли.

Да си позитивен е модерно. А и носи печалба - когато бизнесът успее да втъкне философията на живота в маркетинговата си стратегия.

 

Кампанията „Живей леко”, част от която са свежите послания на розовия етикет на изворна вода "Девин", е насочена към промотирането на активен и позитивен начин на живот, обясняват от компанията. Основната цел на инициативата е да напомни за значението на водата като неразделна част от нашето ежедневие. Тя помага да се освежим, да поддържаме тонус, да се пречистим от всичко излишно и да бъдем в кондиция навсякъде и по всяко време. Добрата хидратация е необходима за поддържането на телесната температура, обмяната на веществата, физическата и умствената активност, включително и за доброто настроение. Освен това водата помага за пречистването на тялото и изхвърлянето на ненужните вещества. Ползите от добрата хидратация са оптимално тегло, добър метаболизъм, повишена концентрация, енергия и тонус, по-добро здраве, устойчивост на стрес.

75% от човешкото тяло е вода: в мозъка тя е 73%, а в кръвта - 92%. Затова недостатъчната хидратация може да предизвика главоболие, променливо настроение, затруднено запомняне и занижена продуктивност.

През годините следим отблизо нуждите на потребителите и как те реагират на нашите послания, казват от отдел „Маркетинг” на компанията „Девин”. Постепенно оттам започнали да използват позитивни послания в социалните мрежи. Скоро забелязали топлата реакция на хората. Понякога е нужно толкова малко, за да усмихнеш някого, а всеки от нас се нуждае от усмивка или от добра дума. Така решихме да използваме тези мисли, освен в онлайн пространството, и в реалния живот, като достигнем до милиони българи с позитивните послания на етикетите на DEVIN Изворна вода с една-единствена цел - да направим деня им по-лек, позитивен и усмихнат”, обясняват от екипа.

В момента в „банката” с послания има около 60 фрази. Част от тях са цитати на известни личности, като авторът също е посочен на етикета. Някои от крилатите мисли са вдъхновени от потребители в социалните мрежи. „А други - любимите ни - бяха предложени от колеги в ко?%

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?