Заради COVID-19: Купуват по-малко червила и повече грим за очи

През последните месеци се наблюдава спад в продажбите на червила, а продажбите на грим се увеличават, тъй като маските за лице променят приоритетите за красота в обществото. 

С въвеждането на задължителното използване на маски заради Covid-19, през последните месеци значително се промени разбирането за красота. Проучване на пазара в Турция показа, че продажбите на червила са намалели с 10-12 процента, докато търсенето на артикулите за грим е нараснало от началото на пандемията значително.

„Пандемията не възпрепятства козметичната индустрия, но се промениха приоритетите в продажбите на продукти “, каза Джем Шенбай, един от шефовете на турски козметичен гигант.
„Продажбите на продукти за устни са намалели, докато продажбите на продукти за очи са се увеличили“, добави той, подчертавайки, че спиралите особено привличат по-голямата част от търсенето.

Според бизнесмена навиците за пазаруване драстично са се променили в последните месеци.

„Преди пандемията отваряхме нов магазин на всеки четири дни и доставяхме около 250 продукта на минута“, каза той и добави, че сега те са изместили фокуса си върху електронната търговия, тъй като посещенията в търговски центрове са намалели.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?