Втора банка предлага намаляване на вноски по кредити
- 09:29, 18.03.2020
- 09:32, 18.03.2020
- 2920
- 1
Втора банка обяви антикризисни мерки за клиентите си във времето на извънредното положение.
Пощенска банка пусна серия от опции, от които могат да се възползват както настоящи, така и бъдещи клиенти.
Хората, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат предоговаряне на вноски по жилищни и потребителски кредити, овърдрафти и други.
Всяка от тези възможности може да бъде заявена онлайн на сайта на банката, с обаждане до Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0700 18 555 (кратък номер *7224) или чрез електронна поща на [email protected]. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално, поясняват от банката.
Всички клиенти с кредитни карти на банката имат възможност да разсрочат вече направени плащания с кредитната си карта на 3, 6, 9 или 12 безлихвени вноски само с едно обаждане по телефона на *7224.
Има възможност за гъвкаво погасяване на жилищен кредит с опция ,,Флекси“. Тя позволява да пропускате една месечна вноска годишно, както и да адаптирате размера на месечните си задължения спрямо потребностите, като намалявате своята вноска с до 50% за срок до 6 месеца през годината, както и да увеличавате вноската до 200% за същия период.
За да отговори на актуалната ситуация, банката ви предоставя възможност да разполагате с този финансов инструмент безплатно, без такса за активиране.
За да се избегне плащане в кеш по търговските обекти, Пощенска предлага експресно издаване на дебитна карта. Настоящите клиенти с разплащателни и спестовни сметки могат да вземат нова дебитна карта изцяло онлайн, като за 6 месеца тя е освободена от такси и лихви. Пада и годишната такса за първата година
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни