46
Следвайте ни

В партньорство с „Белла България“ Индонезия гради гастро визитката си пред света

Първият етап на международната кампания „Indonesia – Spice Up the World”, под егидата на Индонезийското правителство, започва от България

viber icon

Хранителната компания „Белла България“ започва производство на емблематичния за индонезийската традиционна кухня специалитет „Ренданг Паданг“ – бавно приготвено телешко месо със смес от билки и подправки по автентична рецепта от западната част на о-в Суматра. Планираната инвестиция е на стойност 3 млн. щ.д. и включва закупуване на нови хранителни технологии, производствени мощности и логистично партньорство за разпространението на продукта в Европа и Близкия Изток.

Проектът се осъществява съвместно с посолството на Република Индонезия в България, които избраха „Белла България“ като надежден партньор, с който да започнат реализацията на програмата на азиатската държава „Indonesia – Spice up the world“ в страните по света . Първият етап са страните от Европа и Близкия Изток.

„Радваме се, че сме първият партньор в индонезийската програма за популяризиране на пазарите в страната ни и в чужбина на базата на гастродипломация, основана на подправките. „Белла България“ е сред европейските топ играчи, които задават новите тенденции в основните категории храни на различните местни пазари по света. Това споразумение е поредното доказателство“, коментира по повод разширяването на емблематичното за хранителната компания портфолио главният оперативен директор Димитър Митев. 

Рендангът, произвеждан от „Белла България“ е по специална азиатска технология и рецепта на топ шеф кулинара Уилям Вонгсо. За гастро визитка Индонезия е избрала „ренданг паданг“, специфично овкусено месо, наситено с богатите на аромати подправки в района Паданг. Самият продукт е културно наследство на Индонезия, което е отличено като една от най-добрите храни в класацията на CNN „50-те най-добри храни в света“. Както казва майстор-готвачът Уилям Вонгсо: „Храната прави приятели, а приятелите са всичко, което има значение.“

„Белла България“ е експертът в храните от 1997 г. Компанията е доставик на най-големите международни и локални търговски вериги в България, Германия, Испания, на Балканите и в Централна Европа. Дистрибутор е на водещи световни хранителни компании в България. Производственият капацитет е 350 тона храна на ден. Притежава бази за производство и дистрибуция на храни в България, Гърция, Румъния и Унгария. Всички производствени мощности в България се захранват със зелена енергия. Притежава регистрирани патенти, удостоверяващи световни новости в производството на храни. Повече за компанията – www.bella.bg

Посланикът на Индонезия в България негово превъзходителство Иван Богананта подчертава, че сътрудничеството между Уилям Вонгсо  с реномираната българска компания „Белла“ за разработване на индонезийски ренданг (карамелизирано говеждо къри) е наистина изключителна чест и щастие. Сътрудничеството между индонезийския мастор-готвач Уилям Вонгсо и „Белла“ демонстрира приятелските отношения между двете държави и показва други страни от културата на чудната Индонезия. Чрез това сътрудничеството Индонезия представя богатството си от билки и подправки пред света.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Кои са най-големите предизвикателства пред новото правителство през 2022-ра година?