Следвайте ни

В ключовата 2019-а: Туризмът в Общината - на автопилот

viber icon

В ключовата 2019 година туризмът на Пловдив се управляваше от отдел в Общината. „Маркетинг и реклама” е част от Общински институт „Старинен Пловдив”. В момента той е без шеф, след като предишният директор Йордан Илиев напусна след изборите и предпочете да стане общински съветник.

Общината имаше свое отделно общинско предприятие Туризъм от 2011 до 2017 г., когато се вля в „Старинен Пловдив”, а после се и преобразува, напук на броженията на бранша.

 Също те са изготвили годишната програма за развитие на туризма и през 2020 г. Тя се обсъжда и одобрява от Консултативен съвет към Общината и се приема от Общинския съвет. Поставените цели са високи - тази година да отбележим 5% ръст на реализираните нощувки и да вдигнем още популярността на музеи, галерии и други атракции. 

Тази година туризмът в Пловдив ще бъде изправен пред сериозно предизвикателство, предвид факта, че 2019-а бе наситена със събития, отчитат от отдел „Маркетинг и реклама”. 

Вяра Порязова

Вяра Порязова

Журналист - екип "Бизнес"

Вяра Порязова е завършила „Макроикономика” в ПУ. Има 2-годишна специализация по „Икономическа и политическа журналистика” към ФИСН в ПУ и курс към „Европейски стандарти в медиите”.   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ако Община Пловдив разполага с 50 млн. лева за строителство догодина, с какво да започне?