Трите големи лъжи, които ви пробутват търговците на коли

Не всеки собственик на автомобил има познанията на автомобилен механик и това е напълно в реда на нещата, пише "Аутомедия". За съжаление, все още има много безскрупулни дилъри и "майстори", които се възползват от незнанието на човека, за да изкарат пари.

Това става, като го карат да плаща за предполагаеми проблеми, които не съществуват. Дори интернет, където може да се намери всякакво информация, не помага за подобряване на положението.

Факт е, че в някои от появилите се през години легенди и митове се основават на някаква истина, но времената се промениха. Технологиите отстраниха много от натрупани проблеми и би трябвало повечето от тези твърдения да бъдат отхвърлени. Факт е обаче, че все още много хора, които вярват в тях, без дори да се замислят.

 

Бензинът с по-висок октан подобрява производителността

 

Eдна от често срещаните заблуди, която кара мнозина да смятат, че по-скъпият заради по-високия си октан бензин ще увеличи производителността на автомобила им. Разликата между A98 и A95, например, е само три октана, така че не е ясно какво точно ще се промени. Още повече, че по-скъпият бензин е предназначен за луксозни автомобили и от сипването му в масов модел няма да има никакъв ефект. Просто не си струва да се заплаща повече за почти никаква разлика.

 

Автомобилите са инвестиция

 

Една от най-големите грешки, които може да направи нов собственик на автомобил, е да си помисли, че ще той ще му служи за цял живот. В един момент ще се стигне до раздяла (най-често продажба), при която собственикът във всички случаи ще бъде на загуба. Дори най-добрите суперколи (не говорим за класически автомобил, които не се карат) се обезценяват с времето, още повече при излизането на нов модел. Добавете разходите за ремонти и застраховки и ще разбере, защо няма как един автомобил да донесе печалба.

 

Muscle-cars не завиват

 

Феновете на този тип автомобили явно си спомнят класическите модели от преди повече от половин век, които наистина имаха проблеми с управлението в завой, тъй като големите V8 двигатели и тежкото окачване играеха своята роля. При съвременните коли от този клас обаче технологиите за толкова напреднали, че те превъзхождат дори някои суперавтомобили и се справят отлично в завой.

 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?