Търговец взе 600 лева капаро за нов диван, но забрави да го достави

Пловдивската фирма за мебели девет месеца не изпълни поръчката на клиенти, не връща и парите

Семейство попадна в абсурдна ситуация, след като през юли миналата година си поръча нов диван от „Мебелна борса Никеа“ и девет месеца по-късно все още не са си го получили. Цена​та на дивана е 1200 лева, а ние още на 16 юли 2019 оставихме капаро от 600 лева, разказват Тихомир и Мария Костови.

Първоначалният срок за изработка и доставка бе 40 дни, но след като той изтече, не получихме дори и обаждане. Дойде есента ​- отново нищо. На позвъняванията ни от фирмата обясняваха, че забавянето е дошло заради летните отпуски на служителите, после заради това, че сме поръчали синя, а не кафява дамска, какъвто е бил моделът на канапето, изброява Мария Костова. Като довод изтъкнали също, че регионът за доставка - град Провадия, е труден.

В края на декември, след шестмесечно чакане, търпението на семейство Костови клони към изчерпване и те сезират Комисията за защита на потребителите.

Инспекторите направили две проверки и излезли с предписание или да се върне капарото на клиентите и да се разтури договорът, или да им се направи отбив от първоначалната цена на канапето. В интерес на истината тогава получихме имейл от мебелната борса, че ще ни приспаднат 200 лева, посочва съпругата. Диванът с новата цена обаче и до ден днешен така и не пристигнал. 

След оплакването на Мария Костова в „Марица“ от мебелната борса веднага правят връзка с клиентите. И им обещават, че ще им върнат парите от капарото до дни (б.а. - до края на тази работна седмица).

Банковата сметка обаче е празна и при последващото обаждане от мениджмънта на фирмата ги уверяват, че това ще се случи в понеделник. "Марица" направи опит да се свърже с управителя на мебелната борса, но той предпочете да преговаря директно с клиентите си, а не чрез медията.  

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
2 коментара
Mehmed Feyziev

Mehmed Feyziev

09.03.2020 | 21:49

M Feyziev ,преди 1 мин. Здравейте! За огромно съжаление и аз вече четвърти месец се боря с посочената фирма за връщането на платеното от родителите ми пенсионери капаро което събираха с месеци за да си купят ново мебели.И какво получиха след 4 месеца ? Лъжи и подигравки! Повтаря се абсолютно същата история както при останалите потърпевши.При редките случаи в които отговарят на обяжданията или писмата само обещават и обещават днес утре в други ден и т.н. От една седмица дори вече не си правят труда да отговарят на писмата, а за телефон да не говорим.А за връзка с управителя никакъв шанс никаква отзивчивост. Мислят всичките си клиент за овце.За съжаление схемата им работи и се надяват на хората в един момент да им писне и да затрият парите си.Лично аз ще продължа битката си по съдебен път и няма да оставя тази фирма да продължи с тази подигравка

Отговори
1 0
И ние пострадахме

И ние пострадахме

09.03.2020 | 13:10

Ние също пострадахме от Мебелна Борса Никеа . В началото на август месец поръчахме бюро на детето и ни обещаха , че до 10-ти септември ще го получим . На 11-12 септември им се обаждаме и се оказа , че забравили да изпратят поръчката ни . Чакахме 40 дни напразно . Върнаха ни парите , но ни излъгаха с доставката , а след това трябваше за часове да намерим бюро за първият учебен ден на детето .

Отговори
1 0

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?