Търговец взе 600 лева капаро за нов диван, но забрави да го достави
Пловдивската фирма за мебели девет месеца не изпълни поръчката на клиенти, не връща и парите
- 09:52, 09.03.2020
- 1353
- 2
Семейство попадна в абсурдна ситуация, след като през юли миналата година си поръча нов диван от „Мебелна борса Никеа“ и девет месеца по-късно все още не са си го получили. Цената на дивана е 1200 лева, а ние още на 16 юли 2019 оставихме капаро от 600 лева, разказват Тихомир и Мария Костови.
Първоначалният срок за изработка и доставка бе 40 дни, но след като той изтече, не получихме дори и обаждане. Дойде есента - отново нищо. На позвъняванията ни от фирмата обясняваха, че забавянето е дошло заради летните отпуски на служителите, после заради това, че сме поръчали синя, а не кафява дамска, какъвто е бил моделът на канапето, изброява Мария Костова. Като довод изтъкнали също, че регионът за доставка - град Провадия, е труден.
В края на декември, след шестмесечно чакане, търпението на семейство Костови клони към изчерпване и те сезират Комисията за защита на потребителите.
Инспекторите направили две проверки и излезли с предписание или да се върне капарото на клиентите и да се разтури договорът, или да им се направи отбив от първоначалната цена на канапето. В интерес на истината тогава получихме имейл от мебелната борса, че ще ни приспаднат 200 лева, посочва съпругата. Диванът с новата цена обаче и до ден днешен така и не пристигнал.
След оплакването на Мария Костова в „Марица“ от мебелната борса веднага правят връзка с клиентите. И им обещават, че ще им върнат парите от капарото до дни (б.а. - до края на тази работна седмица).
Банковата сметка обаче е празна и при последващото обаждане от мениджмънта на фирмата ги уверяват, че това ще се случи в понеделник. "Марица" направи опит да се свърже с управителя на мебелната борса, но той предпочете да преговаря директно с клиентите си, а не чрез медията.
Водещи новини
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни