46

tbi bank предоставя на българите безплатно ежедневно банкиране с tbi bank app и карта neon

Възможности за удобно спестяване и безплатно разделяне на плащания са достъпни в мобилното приложение

  • Безплатни разплащателни сметки в лева и евро с неограничен брой преводи без такса
  • Дебитна карта VISA neon без такси за издаване и поддръжка
  • Безплатни тегления от банкомат два пъти месечно
  • Плащане на битови сметки без допълнителни такси
  • Доходност от 2.1% по разплащателната сметка за суми до 2000 лв.
  • Възможност за разделяне на плащания на три равни вноски без такси и лихви
  • Микро спестявания в дигитална „Касичка“

Банката влиза в смартфона на клиентите си чрез мобилното приложение tbi bank app, което им предоставя 24/7 достъп до безплатно ежедневно банкиране, удобни възможности за спестяване и разделяне на плащания без оскъпяване.

Безплатно ежедневно банкиране без аналог на пазара

През мобилното приложение на tbi всеки може лесно и изцяло дигитално да заяви своята безплатна карта VISA neon, без да е необходимо да посещава офис на банката. Картата пристига безплатно в рамките на 48 часа, независимо от местоположението на клиента в страната. Новата карта neon е без такси за откриване и поддръжка. С нея могат да се правят две безплатни тегления от банкомат в рамките на календарния месец (до 800 лв., освен ако банкоматът няма другo ограничение). Нещо повече, разплащателната сметка към картата носи доходност от 2.1% за суми до 2 000 лв. (и 0.15% за суми между 2 000 и 200 000 лв.). Освен всичко това банката посреща всеки нов клиент с бонус от 20 лв., който той получава в сметката си веднага след като направи първото си плащане с neon.

Банка в телефона

След като активират neon в приложението, клиентите могат да плащат битовите си сметки без допълнителни такси, само с едно докосване. Те могат да правят неограничен брой преводи без такса в лева и евро до сметки в tbi или друга банка в 36 европейски държави. Преводът може дори да е в рамките на секунди, ако сметката на получателя е в банка, която приема незабавни плащания. Клиентите могат да изпращат пари до сметка в tbi bank на свой приятел и само по телефонния му номер – става по-бързо от това да извадят кеш от джоба си.

Разделяне на плащания на три равни месечни вноски без оскъпяване 

Притежателите на neon могат да получат одобрение за персонален шопинг лимит само за секунди през приложението, след което да пазаруват в желания физически или оналйн магазин. След извършване на покупка, клиентите имат възможност да получат обратно парите си (в рамките на лимита) като разделят сумата на три равни месечни вноски без оскъпяване. Опцията е достъпна за плащания над 40 лв. Похарчената сума се връща в разплащателната сметка по картата за секунди.

Клиентите на tbi могат да се възползват и от допълнително финансиране за всички свои нужди само с няколко клика в приложението, по всяко време на денонощието.

Микро спестявания в „Касичка“

За да направи по-достъпни желаните от клиентите покупки или мечтани пътувания, мобилното приложение на tbi bank дава възможност за лесно поставяне на спестовни цели, задаване на срокове за постигането им и редовно заделяне на малки суми във виртуална „Касичка“. След като спестовната цел бъде постигната, касичката може лесно да бъде „счупена“ с едно докосване и парите мигновено се добавят към сметката по картата neon.

„Да сме фокусирани върху нуждите на клиентите е част от нашето ДНК и това стои в основата на всичките ни продукти и услуги. Вярваме, че ежедневното банкиране трябва да е безплатно. Нещо повече, като challenger банка винаги се стремим да предоставяме на клиентите си последните иновации, с което да правим живота им по-лесен и удобен. Затова представяме нашата уникална карта neon и мобилното ни приложение, с които отговаряме на нуждите на клиентите ни. Ще продължим и в бъдеще да развиваме услугите си, за да улесняваме живота на хората и да им помагаме да реализират мечтите си“ – казва Питър Барон, CEO на tbi bank.

Банката ще добави и други функционалности в мобилното си приложение в рамките на годината, с които ще продължи да подобрява клиентското преживяване.

 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Кое е любимото ви място за отдих и разходка в Пловдив?