46

Търговецът Георги Неделев: С "Цени на ниво" купуваш повече, но и пестиш повече от МЕТРО

МЕТРО България инициира промяна в търговската си политика и ценовата си стратегия в подкрепа на бизнес клиентите под наименованието „Цени на ниво“ („Вземи повече, спести повече“). Промяната цели да гарантира прозрачност и максимална атрактивност на цените и продуктите в рамките на бизнес взаимоотношенията между търговската верига и професионалните <210> клиенти. Сред тях са собствениците на верига супермаркети в Стамболийски и Цалапица -  братя Неделеви. Разговаряме с Георги - един от съдружниците в семейния бизнес.

"Партнираме си с МЕТРО от самото начало, когато веригата стъпи в България преди повече от 20 години. За повече от две десетилетия тя се доказа с точност и лоялност към партньорите си, затова предпочитаме да работим с нея. МЕТРО предлага качествено обслужване на клиентите си както на дребно, така и на едро и непрекъснато се стреми да обогатява асортимента и да подобрява ценовата си политика в името на клиента. Много сме доволни от новата им търговска политика - „Цени на ниво“, в която са включени над 4000 хранителни и нехранителни стоки, обозначени със зелени етикети. Програмата е изключително гъвкава и направена така, че купуваш повече, но и пестиш повече заради специалните отстъпки, които предоставя. Това е вид бонус както за клиентите, които купуват на дребно, така и за търговци като нас, които зареждат на едро. С „Цени на ниво“ започнахме от първо ниво и вървим напред. Купуваме основно продукти, които са най-изгодни и като цени, и като търсене от клиентите“, обясни Георги Неделев.

Той отчита, че хранителният бранш е сложен, а най-големите трудности идват от безпаричието на народа. Хората все повече се ориентират към стоките на промоция, което не е добре нито за тях, нито за търговеца, признава Неделев. Въпреки това той харесва работата си и има амбиция да се развива. Конкуренцията на големите вериги за търговия на дребно не го плаши - напротив, успява да я пребори с много труд, а това му дава още по-голям хъс и стимул.

Бизнесът на тримата братя Неделеви датира от 1992 г. Първоначално те и баща им отглеждат дини и домати. Парите, които припечелват, влагат във фурна за хляб. Постепенно я разширяват и откриват малък хранителен магазин, а след 4-5 г. режат лентата на втори. Днес обектите им за хранителни и други стоки в Стамболийски и Цалапица са пет, а персоналът е близо 150 човека. Ангажиментите са строго разпределени между братята и баща им.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Ще успее ли новият парламент да излъчи правителство?