49

Събитие на тема ESG събира бизнеса на Пловдив

Какво означава ESG и как да работи за бизнеса? Какви са свързаните с ESG регулации и как засягат компаниите? Каква е връзката между ESG и маркетинга? Как компаниите да комуникират правилно своята работа и постижения в полето на устойчивото развитие? Това са част от въпросите, на които ще даде отговор бизнес брънча на тема „Комуникационни стратегии за максимално ESG въздействие“. Събитието ще се проведе на 5 декември в хотел Jägerhof, а достъпът до него е свободен, след предварително направена регистрация.

Бизнес брънча се организира от пловдивската PR агенция RED Communication и една от най-опитните консултантски компании в България по въпросите за ESG, декарбонизация, управление на околната среда, кръгова икономика и оценка на устойчивостта – denkstatt. Те ще съберат компаниите от Пловдив и региона и ще разгледат темата за интегрирането на ESG в бизнеса, за неговото правилно комуникиране с цел извличане на максимална полза.

Бизнесът все повече насочва усилията си в екологичните, социалните и корпоративните управленски показатели, но често тези усилия остават незабелязани от външната публика поради неправилно комуникиране. Понякога дори постигат обратния ефект – обявяват се „зелени“ послания и твърдения, които не отговарят на действителността, а това може да се превърне в сериозен репутационен риск за компанията. 

Участниците в програмата са: Вероника Николова – PR expert, RED Communication, Боян Рашев – управляващ партньор в denkstatt, Невена Давидова – оперативен директор на denkstatt. 

Събитието се осъществява с партньорството на Българска стопанска камара, Business Lady Club Пловдив, Търговско-промишлена палата Пловдив, On Point Solutions и сп. Enterprise.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Как оценявате възнагражденията от близо 3000 лева, които ще получават общинските съветници в Пловдив?