Промоция ли? В "Кауфланд" пробутват стоки на високите цени

Ценова неразбория в „Кауфланд” вкара Атанас Атанасов от Пловдив в преразход. Мъжът видял в текущата промоционална брошура, че ориз, боб и леща на марката „Крина” са намалени с 25 на сто. Пресметнал, че само за пакет финна леща би спестил 0.85 лева като вместо обявените 3,39 лева ще плати 2,54 лева. Закупил и пакет ориз от същата марка.

Когато се прибрах в къщи обаче разгледах фискалния бон и установих, че и за двата пакета не ми е начислена отстъпката, разказва Атанасов. Върнал се в магазина на „Брезовско шосе”127, за да сигнализира за грешката. В разговор със служител на търговския обект станало ясно обаче, че грешка няма.

"Отстъпката в цената е само за серията „Крина Екстра”, а вашите продукти са  „Крина”. Никъде в брошурата ни не е изписано, че намалението важи за всички продукти на марката", отговорили му от персонала на Кауфланд. Мъжът обаче контрирал със същия аргумент - в рекламното списание не е отбелязано, че по-евтино се продават само стоките под марка „Крина екстра” и поради тази причина е въведен в заблуждение по отношение на цената. Служителите се опитали да го убедят, че това се подразбирало от снимките в каталога и е трябвало да ги разгледа по-внимателно.

Промоционалното намаление на цените на трите продукта е поместено в долния ляв ъгъл на 10-страница на брошурата на Кауфланд. Там надписът гласи „25% отстъпка на боб, леша и ориз с марка Крина”и той е сложен върху илюстрация с продуктите. А на картинките действително са продукти с марката „Крина екстра”. Това обаче без лупа или увеличително стъкло е невъзможно да се види.

Атанас Атанасов е категоричен, че умишлено или не е заблуден и смята да се обърне и към Комисията за защита на потребителите по казуса. В крайна сметка на какво да вярваме – на илюстрациите в брошурата или на текста, недоумява той. 

От мениджмънта на търговската верига обещаха да направят веднага вътрешна проверка по сигнала на пловдивчанина. И тя установи техническа грешка.  "Тя вече е коригирана и считано от днес, 17.12.2020 г., до 20.12.2020 г. включително, всички видове ориз, боб и леща с марката "Крина" се предлагат в хипермаркетите ни с 25% намаление", съобщиха за marica.bg от Кауфланд. 

"Поднасяме сърдечни извинения на клиента! Той може да заповяда с касовия бон за закупените продукти в хипермаркета ни на „Брезовско шосе”127, за да получи компенсация в знак на извинение за причиненото неудобство", допълниха още от търговската верига.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
19 коментара
Иван

Иван

20.12.2020 | 09:49

Точно така правят гадините ! И аз си бях взел продукт намален на който пишеше 9.99 отивам на касата и ми казват 20 лв директно го върнах и повече няма да стъпя в този магазин ! Изнасят парите ни в чужбина нищо не завлужата

Отговори
4 0
Гуньо простия

Гуньо простия

18.12.2020 | 20:35

Верче, пише се фин, Фина, фино, а не финна. Успех!

Отговори
2 2
Грух

Грух

18.12.2020 | 13:10

Тука просто сме си такива. ВСИЧКИ. Това е.

Отговори
2 0
Енчо Дянков

Енчо Дянков

18.12.2020 | 11:46

Това са редовни номера на Кауфланд.Във Варна имах следния случай.Купувам кр.сирене на промоция.Твърдо на пипане.Само че го забравям в колата,а вечерта пътувам за Турция.Като се връщам го намирам в багажника,но в торбичката установявам и около 200г. вода.А в магазина беше отцедено,и на скара.Когато го занесох в магазина за да обедня,че съм платил за сирене,а не за сирене в саламура отг.за рекламациите започнаха да ме убежд.че това е защото не било съхр. в х-ка.,независимо че се опитвах да им обедня че претенциите ми не са за качеството на продукта,защото не съм отварял торбичката,а затова,че ми продават саламура на цената на сирене/5лв.кг./Месеца беше началото на април 2018 г.

Отговори
10 2
Не е за вярване

Не е за вярване

18.12.2020 | 07:31

Какво се разправя тоя детско.Направо ги връща,взима си парите,влиза и си купува с намалението и толкоз.

Отговори
6 7
Пешо

Пешо

17.12.2020 | 23:07

Покрай пандемията всеки си прави каквото поиска.Тези от защита на потребителите само ходят на работа и си получават парите,а че цените постоянно се вдигат,няма значение. Цената на олиото,,джинджифила,чесъна и др.продукти вместо да се намаляват,те ги увеличават.Посегнаха и на хляба.Чудесно...Браво,а много хора няма да могат да ходят на работа.......

Отговори
33 2
Гост

Гост

17.12.2020 | 19:56

На 14.12 на въпрос защо няма две стоки от промоцията ми беше отговорено,че промоцията е до 20.12 и има време.. А и искам да кажа , че в последно време така са повишили цените, че мисля да се откажа от ходене там вече!

Отговори
35 2
Жоро

Жоро

17.12.2020 | 19:54

Редовен трик на Кауфланд нареждат стоки от една марка от които една е промоционална, а другите редовни, който улучи от промоционална печели. Случвало ми си е една и съща бира в два техни магазина да е с различна цена. На гондола та промоционална цена, на касата редовна, който види, види.

Отговори
41 2
Куку

Куку

18.12.2020 | 05:45

Не е само това с промоциите. Ако пазарувате много т.е. като количество на касите редовно маркират неща в повече бройки. Това им е неофициална политика за покриване на кражбите и бракуваните стоки.

Отговори
15 1
Майна

Майна

17.12.2020 | 17:23

То пък не знам къв трябва са си да пазариш в Кауфланд или лидъл ? Аз ходя в Метро, Лекси, Била и други специализирани италиански ,гръцки,био, и гурме магазини .Също така и фермерски онлайн магазини специализирани със сертифицирана храна, директно от производители и др

Отговори
20 48
Една

Една

17.12.2020 | 17:17

Оня ден купих от "Кауфланд" сухи червени чушки за 4.98 пликчето, скъпо ми се видя, но Коледа е , не се замислих много. Вечерта гледам реклама на същите чушки около 2.90 / не запомних точно/. Направо се вбесих. Сигурно има още много такива фалшификации, но за сега това давам за пример. Била съм ги изловила няколко пъти и смятам следващия път ще сигнализирам където трябва .

Отговори
47 4
Айде де

Айде де

17.12.2020 | 17:42

В Т-маркет са 2.49

Отговори
21 3

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?