Следвайте ни

По 100 човека на ден питат за пари

Първият кредитен чатбот у нас пък въведе Пощенска банка още миналата година. В тази роля отново влиза Ева и напоследък, покрай сливането на Пощенска с Пиреос банк, дигиталната служителка има много работа.

Още в началото на годината от финансовата институция отчетоха, че над 100 човека на ден се свързват с Ева и ползват нейните услуги. 52% от разговорите с изкуствения интелект са свързани с възможностите за финансиране на ремонт или закупуване на автомобили и техника. Средната възраст на клиентите, които предпочитат Ева, е 34 години. Мъжете и жените са поравно. 

Виртуалният асистент отговаря автоматично на най-често задаваните въпроси чрез текст, снимки, линкове и т. н. Информацията може да се получи на  предпочитаното устройство ​- смартфон, таблет, лаптоп или настолен компютър. Активен е денонощно, а достъпът до него е лесен - само с влизане в Messenger, наличен на повечето мобилни устройства, посочват от банката.

Вяра Порязова

Журналист

Вяра Порязова е завършила „Макроикономика” в ПУ. Има 2-годишна специализация по „Икономическа и политическа журналистика” към ФИСН в ПУ и курс към „Европейски стандарти в медиите”.   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари

Публикувай

Коментари (0)

Анкета

Ако Община Пловдив разполага с 50 млн. лева за строителство догодина, с какво да започне?