„Пещерска“ сбъдва мечтата на три двойки за сватба

Кандидатури се приемат до 18 август на www.justsayyes.bg

 Българите се женят все по-често. Броят на сключените бракове през миналата година е рекорден, отчита НСИ. През 2018 година  в страната са регистрирани 28 961 сватби, което с 368 повече спрямо предходната година (28 593 през 2017 година и 26 803 през 2016 г.). Близо три четвърти от всички регистрирани бракове (21 463) са сред населението в градовете. Най-много са сватбите в София през 2018 година, следвани от Пловдив и Варна. Създаването на семейство и отбелязването по традиционен начин с голям празник е каузата, зад която застава и ракия „Пещерска“, научаваме от инициативата www.justsayyes.bg. За четвърта година марката организира конкурса „Просто кажи „Да“. Цифрите на желаещите двойки да участват също се увеличават. В предните три издания са се включили общо 1914 двойки.  Наградите в конкурса на „Пещерска“ са по 5000 лв. за три от двойките, както и безплатно фото и видео заснемане и алкохол за самата сватба. Конкурсът продължава до 18 август на специално разработената уебстраница www.justsayyes.bg. На сайта www.justsayyes.bg могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“. За първи път откакто се провежда конкурсът „Просто кажи ДА“, организаторите ще акцентират върху това, че „има живот след брака“. Те представят специални интервюта с две от двойките - победители в предходните издания на конкурса, които споделят емоциите от сватбения ден и живота си след това.

Статистиката на подадените истории от миналата година показа, че любовта онлайн не е мираж и все повече хора намират половинките си именно през социални мрежи или приложния за запознанство. Друга интересна тенденция, която отчитат от „Пещерска“ ракия на база на подадените през годините кандидатури, е, че все повече са двойките, които искат да се оженят, след като са обвързани дългогодишно с  партньорите си. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца.

Припомняме, че тази година „Пещерска“ бе определена за любима марка ракия на българите в конкурса „Златната изба“. Тя е лидер на пазара на алкохолни напитки в България и се произвежда от собствени гроздови масиви при затворен цикъл на производство - т.е. производителят има възможност да следи всеки етап - от качеството на гроздето до крайния бутилиран продукт. „Пещерска“ е първата българска регионална ракия, наложила се в национален мащаб.  

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?