4020

Неприятна ситуация в голям магазин - може да се плаща само с пари в брой

Неприятна ситуация за клиентите на "Кауфланд". "Тази сутрин около 8 часа напълних пазарската количка с продукти, но се оказа, че не мога да платя на касата с дебитна карта, разказаа Валерия Иванова пред "Марица". Служителите не дали конкретно обяснение, но за щастие жената имала и кеш в себе си и успяла да заплати покупките си.

Не такъв късмет обаче имали другите клиенти. Хората се втурнали към банкомата в хипермаркета /на УниКредит Булбанк/, но той също не работел. Така някои без пари в брой изпаднали в позиция шах и мат - или да оставят покупките си и да хукнат да търсят банкомат на друга банка навън и да се върнат, за да платят, или просто да отложат пазаруването за по-късно. 

"Аз посетих магазина на веригата на "Цариградско шосе" в Пловдив, не знам дали проблемът е само там", посочва Валерия. Но това лично на нея и се случва за втори път, първият път е било през август м.г. Тя обичайно пазарува рано сутрин, преди да отиде на работа и миналото лято се е забавила с около час, защото е оставила пълната си количка в магазина и е тръгнала да дири банкомат в квартала. Тогава нямах никаква представа къде има АТМ-устройство наблизо и се лутах много, спомня си дамата. После се върнала на касите, за да си плати покупките. 

Засега от веригата не съобщават официално причина за срива в системата за безкешово плащане. 

 

Анкета

Как и къде ще почивате през лятото?