Каним под тепетата семейства от ЕС и България

Тенденциите в туризма 2020 са набелязани и те са в синхрон с националните приоритети. Ще се наблегне на местните преживявания ​- туристите не искат да вървят по предварително начертан маршрут и да бъдат изолирани от местната кухня и обичайния ритъм на живот на пловдивчани. Ще трябва и персонализиране на продукта, е заложено още в програмата. Един пример за персонализиране са рекламите, които изскачат в социалните мрежи и сайтове, свързани с това, което потребителят е разглеждал или купувал онлайн, обясняват от общинския отдел. Колкото по-съобразено с очакванията на конкретния клиент е едно преживяване, толкова по-голям е шансът той да се върне отново. Ето защо приоритет в работата през 2020 г. е планиране и организация на целогодишна рекламна кампания на Пловдив през Facebook, Instagram и др. Туристическият портал visitplovdiv.com ще претърпи редизайн и актуализация. Впрочем той също бележи ръст от 3% по посещаемост миналата година.  

Тенденцията на века, заложена и в нашата програма за туризъм, са пътуванията bleisure ​- комбиниране на професионални ангажименти с туризъм, или нещо като „професионални ваканции”. Друга обещаваща тенденция се свързва с феномена „дигитален номад” - когато хора, работещи онлайн, се събират за общо пътуване. Ще се наблегне също на семейния туризъм, който благодарение на инстаграмъри бележи бум. Отваряме се и към пътувания с домашен любимец, тъй като според проучванията това е „неразорана нива”.

Генериращите пазари за пловдивския туризъм ще бъдат гости  от страни в ЕС и родните туристи. Те съставляват над 60% от общия туристически поток.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?