Легендата Toyota Supra се завърна

Голямата европейска тройка "Мерцедес", "Ауди" и БМВ не уважи събитието

Най-голямото автомобилно изложение в Северна Америка стартира с редица скандали и рекордно нисък интерес и завърши за пръв път в историята с останали незаети изложбени площи. Въпреки това шоуто в Детройт успя да предложи вълнение и интересни моменти за всички любители на високите скорости и новите технологии. Липсата на част от най-големите играчи в бранша обаче (сред които БМВ, Мерцедес, Волво, Порше, Ягуар, Ленд Роувър, МИНИ, Ферари) даде шанс на редица други модели да изпъкнат. Ето най-вълнуващите премиери от завършилото днес автоизложение в Детройт.



Ford Explorer е най-мощният Explorer, произвеждан досега със своя 3.0-литров бензинов двигател, оборудван с турбокомпресор. От Форд анонсираха, че новият модел е с изцяло подобрена система за задвижване на четирите колела, която се адаптира сама към съответния терен. Серийно Explorer ще пристига с Ford Co-Pilot360 и пакет от съвременни технологии за подпомагане на водача. А също и безопасност, включващ автоматично аварийно спиране, предупреждение за слепи петна, предупреждение за задния кръстосан трафик и помощ при поддържане на лентата. Неговата камера за задно виждане е оборудвана с почистваща система. Поръчки вече се приемат, а първите бройки от новия Explorer се очаква да бъдат доставени в началото на лятото.

Cadillac XT6

 Cadillac избра "домашното" изложение в Детройт, за да дебютира с новия си луксозен кросоувър SUV. Изцяло новият Cadillac XT6 има три реда седалки и е логично продължение на Cadillac XT5 и Cadillac Escalade. Новият XT6 ще се предлага в две версии - Спорт и Лукс. Стандартното оборудване включва почти всяка система за безопасност и екстра, които един нов автомобил може да предлага. Като опция с доплащане XT6 ще включва последната мултимедийна система на Cadillac, управлявана от ротационен контролер. В автомобила има шест USB порта, което го прави перфектен семеен избор. Очаква се производството на XT6 да започне до два месеца, като от Кадилак си поставят за цел до края на годината новият им модел да бъде по магазините.  

Toyota Supra

 След 21-годишно отсъствие легендата на спортните купета Toyota Supra се завръща. Технологичният двуместен спортен автомобил ще бъде задвижван от трилитров шестцилиндров двигатели с огромен турбокомпресор и задно задвижване посредством полуавтоматична спортна трансмисия. Активният диференциал и адаптивното окачване превръщат новата Супра в автомобил за търсачите на силни усещания. Новият Supra ще скочи от нула до 100 км в час за 4,1 секунди според Toyota.Toyota Supra 2020 се очаква в дилърите през лятото на 2019 г. Цените започват от $49 990.

Kia Telluride

 С интересна премиера успяха да изненадат и от  Kia. Новият Телурид дебютира в Детройт и детронира Sorento като най-голям модел SUV на Kia. Автомобилът ще се предлага с два бензинови и два дизелови мотора (за Европа) и три нива на оборудване. Kia са отделили време да усъвършенстват електронната система за безопасност, която според тях след известно време се адаптира към навиците на шофьора. Kia вече се произвежда в заводите на компанията и ще влезе в продажба по-късно през есента на 2019 година.  

Nissan Leaf e+

 Leaf e + има значително повишен електрически обхват и мощност в сравнение с базовия модел. Leaf e + има пробег от 360 километра с едно зареждане (със 120 км повече от сегашния модел) и 50% по-голям въртящ момент от своя предшественик. Новият модел Leaf e + използва 62-kWh акумулаторна батерия и 160 кВт електродвигател, което дава мощност от 215 конски сили. От Нисан анонсираха, че новият модел ще се справя много по-стабилно с дълго шофиране по магистрала. Електрическата батерия Leaf e + се очаква в представителствата на Nissan още тази пролет. Предишният Leaf е най-популярният електромобил, продаван в световен мащаб. Компанията е продала повече от 380 000 модела от дебюта на Leaf през 2010 година.  

Volkswagen Passat

 Новият седан на марката е видимо повлиян от тенденцията "семейните автомобили" все повече да приличат на купета с 4 врати. Всички най-актуални технологии за безопасност, които идват като стандартно оборудване тук. Всеки Passat вече разполага с автоматичен стандарт за аварийно спиране и откриване на пешеходци. Под капака Passat продължава да залага с 2.0-литров турбодвигател от последно поколение със 174 конски сили. За разлика от някои сегментни съперници, които са преминали към по-голям брой предавки или непрекъснато променливи трансмисии, преработеният Passat ще използва шестстепенна автоматика.

Ford Shelby GT500  

 С повече от 700 конски сили на колелата, Ford Mustang Shelby GT500 е най-мощният сериен автомобил, правен от Форд някога. Те оценяват време от нула до 100 км в час за малко над 3 секунди. Инженерите на Ford са проектирали GT500 да бъде както звяр на пистата, така и кола, с която може да покарате из града. Тя ще включва обичайните подсилени нископрофилни гуми на Michelin, седемстепенна трансмисия с двоен съединител с мълниеносна смяна на предавките и най-голямата фабрична спирачка, която някога е била поставяна на американско спортно купе. 5.2-литровият V8 на автомобила ще бъде построен на ръка, а мощността му ще задвижва на задните колела. Shelby GT500 ще може да бъде купен още в началото на есента.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?